Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvad koster en kiopraktor
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 09:51

hvad tager sådan en fætter for at komme ud?

Hilsen Travfreak

Dansk Varmblod og Travheste ejer.

Mangler du opstaldning ved Skive? Kom til Team Bilstrup paradis for hest og rytter..

0
0
Svar på denne tråd

dyrlæge
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 09:59

som et almindelige dyrlægebesøg med kørsel og tillæg + selve behandlingen 6-700 kr.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

forskelligt
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 10:05

jeg bataler alt efter havd der laves, så prisen ligger fra 500-1500.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 13:35

Jeg gav 950 for en behandling. Jeg havde så også kun enkelt hest, akut. Havde jeg fragtet ham til et opsamling sted skulle jeg gi 650.

0
0
Svar på denne tråd

oki...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 14:38

nogen der kender nogen i skive og omegn

Hilsen Travfreak

Mangler du opstaldning ved Skive? Kom til Team Bilstrup paradis for hest og rytter..

0
0
Svar på denne tråd

Der er flere...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 15:57

Tove Due kommer på Skive Travbane mener det er hver anden tirsdag og hun tager omkring 600 kr for en behandling men pt er der rimelig lang ventetid...

www.tovedue.dk/

Der er også Regitze Riesing. Hun bor så lidt væk men skulle være rigtig rigtig dygtig

www.dyrekiropraktor.dk

~¤~ Heidi ~¤~
&
*MaRiScA*
0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 21:20
Tove due har jeg ikke meget fidus til men hende regitze lyder da spændende har du prøvet hende eller kender du en som har?

Hilsen Travfreak

0
0
Svar på denne tråd

Kender ikke...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 23:06

Kender ikke regitze selv men fik hende anbefalet af en massør som sagde hun var rigtig rigtig dygtig...

~¤~ Heidi ~¤~
&
*MaRiScA*
0
0
Svar på denne tråd

skal du ha massør til Marsica?
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 10:10
overskrift?

Hilsen Travfreak

0
0
Svar på denne tråd

Rikke Shultz
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 10:12

Jeg har selv haft kiropraktor på min hest i en periode.

Jeg fik anbefalet Rikke Shcultz og jeg må sige at hun lever op til sit ry. Hun er også exam. dyrlæge og beskæftiger sig også med akupunktur.

For et førstegangsbesøg tager hun 950 kr inkl moms og kørsel.

Resten af gangene tager hun 1095 kr inkl. moms og kørsel.

Det er selvfølgelig et højt prisleje, men til gengæld er man sikker på at hun har kompetancerne i orden og hun er virkelig god til at håndtere dyrene, også hvis de er bange eller har meget ondt (det ved jeg, siden min hest var det).

Såååå prisen afhænger af hvor slemt problemet er. En hest med en roteret nakkehvirvel i stalden behøvede kun 3 gange før den var fuldstændig rask.

Anne K.C.

Bent Branderup:"Det du har i hånden er det du mangler at lave bagtil"

0
0
Svar på denne tråd

Skulle have haft
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 12:32

Skulle have haft men hun vil ikke massere hende når hun er ifol da hun kan risikere at massere føllet af hende da hun jo masserer en masse affaldsstoffer ud og på den måde kan de risikere at miste føllet...

~¤~ Heidi ~¤~
&
*MaRiScA*
0
0
Svar på denne tråd

Rikke Andersen
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 13:17

er uddannet kiropraktor og massør og tager 500 kr. + kørsel for en kombineret behandling, men om hun kører til Skive ved jeg faktisk ikke.

Mvh

Line

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....

0
0
Svar på denne tråd

oki ja
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 14:34
så må du hellere passe på...

Hilsen Travfreak

0
0
Svar på denne tråd

Regitze Rising!! YES!
Forfatter: 
Dato:  09-08-2006 00:00
Jeg har brugt Regitze Rising med godt resultat. Hun har virkelig gjort et stort stykke arbejde med min tidligere hest, som jeg desværre har mistet efterfølgende af andre årsager.

Regitze kommer også på Skive kanten, og er jævnligt omkring Viborg, hvor det er Maj-Britt Carter Mikkelsen, Sparkær, tlf. 86 64 54 15, som normalt tager mod bestillinger for Regitze.

Ellers kan Regitze træffes på tlf. 26 28 95 99, eller som andre har nævnt: www.dyrekiropraktor.dk

Hvis din dyrlæge har anbefalet kontakt med en kiropraktor, så kan Regitze iflg aftale, sende regningen til dyrlægen, som sender den videre til dig, hvis du har en sygeforsikring på din hest.

mvh
LGI

En god dag starter med et smil!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider