Hvis du gerne vil have undervisning på et højere niveau, ville jeg nok mene at Slagelse Rideklub, Noagård (som jeg da fuuldstændig havde glemt
) eller måske Møllebakken er de bedste steder.
Undervisningen på Skælskør Rideklub er vist mest på rideskole niveau, og deres ridehus er meget lille.
Hashøj har 2 udendørsbaner (20x40 og 20x60) og 2 ridehuse (20x40 og 20x60), men jeg ved ikke hvordan deres undervisningssituation er for tiden, for den underviser de havde, da jeg havde hest derude, er der ikke mere (hun var ellers super
).
Møllebakken ved jeg heller ikke noget om undervisningsmæssigt, men det er et flot sted, og de har flere dygtige rytter. De afholder også landsstævner (eller har i hvert fald gjort), så niveauet derude må være forholdsvist høj.
Noagård har rigtig mange dygtige ryttere, og stedet er rigtig flot. Mit indtryk af stedet har altid været, at det var der alle de dygtige red
Men jeg har kun været der en gang, og det var bare for at kigge.
Slagelse Ridecenter ligger rigtig godt med mulighed for ridning i skoven. Deres folde er store, og der er massere af dem. Ridehusene er også fine, og der ligger også 1-3 (kan ikke huske det, men der er i hvert fald en) udendørs dressurbaner samt en springbane.
Det er vist alt, hvad jeg ved om de forskellige klubber. Håber det kan bruges, og held og lykke med jagten 
mvh. Julie