Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

camel-farvet udstyr - hvor?
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 18:54

Hejsa.

Jeg er på jagt efter camel-farvet udstyr, men har fået et problem. Jeg ved, at jeg i foråret har set nogen gamacher (Eskadron-modellen med neopren indvendigt og hård skal udvendigt), som var mørkebrune indvendigt (altså det stof, som var udenom selve neoprenen), og camel-farvede udenpå. Dum som jeg var, købte jeg dem aldrig. Nu fortryder jeg inderligt, men kan ikke finde dem nogen steder. Jeg ved ikke, om det var Eskadron, eller om det var en efterligning, men det er heller ikke så afgørende. De så lækre ud. Er der nogen af Jer der ved, hvor de kan fåes? Meget gerne et internet-sted... På forhånd tusind tak.

Jeg er i øvrigt i det hele taget på jagt efter camel-farvet udstyr, så skulle I kende et sted, som har noget spændende i denne farve, må I meget gerne sige til...

Venlig hilsen

Dianna.

Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...

Tjek hjemmesiden: www.fynsrideforening.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

venter spændt
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 18:58
Ja jeg venter spændt på at du får et svar,for sådanne nogle kunne jeg også godt tænke mig !

Mvh Graven

Søger du en Welsh cob sec D,så kan jeg måske hjælpe !

Gode forbindelser til Wales haves.

Netop nu rigtigt gode hingste og hoppeføl/plage.

Super Papirer og smukke dyr og ikke mindst Fair priser !

0
0
Svar på denne tråd

www.horze.dk
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 19:05
Har www.horze.dk ikke eskadron i alverdens farver?
0
0
Svar på denne tråd

farven?
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 19:08

mener du ikke creme/lysebrun/beige farvede?

camel farvet har jeg aldrig hørt om.

Den ene kat fører bare en anden med sig.

Ernest Hemingway

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 19:27

dyfong: Joh, men har bare kun kunne finde dem i mørkebrun eller sådan en fimset lysebrun... Det er ikke de samme, som dem jeg har set... Jep, rigtig besværlig er jeg... Men jeg ved det da i det mindste godt... Smil!

Maria_R: De kalder det altså camel-farvet. Joh, man kan godt kalde den for lysebrun/beige/creme, men camel-farvet er nu en mere korrekt betegnelse af det... Her kan du f.eks. se et eksempel på et camel-farvet underlag: rideudstyrslageret.dk/...b=0&page=2

0
0
Svar på denne tråd

Horsepoint
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 20:26
Horsepoint.dk har nogle læder gamacher i forskellige brune nuancer samt nogle gamacher som du beskriver med neopren i en lys brunlig farve...bare et forslag :-)
0
0
Svar på denne tråd

seiko...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 20:28
Hmm...Ok... Det må jeg da lige prøve at tjekke så... Mange tak...

0
0
Svar på denne tråd

Du kan få MEGET
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 22:53

i farven CAMEL.

Underlag, med og uden pipes, bandager, gamacher (jeg har dem dog kun med sort neopren), ridebukser, vest.

Held og lykke i din søgen.

Mette

Kig forbi.

www.lundrideudstyr.dk

Ny hjemmeside under opbygning.

Forhand. af: Kyra K, Anky, O.S, Passier, BR, Jacson, HappyValley, Equline, HKM, Maddox m.fl.

0
0
Svar på denne tråd

Camel???
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 23:11

Prøv lige at gå ind på www.gymnastikogridesport.dk gå til internetshoppen og under benbeskyttelse.

Der er mange brune,lyse,creme gamacher fra Eskadron og andre.

Måske er der held?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 11:41

Linda B: Tak for dit gode råd. Jeg fandt faktisk disse, som er den rigtige farve, så dem bestiller jeg nok. Det er dog ikke dem, som jeg oprindeligt snakkede om, men de er fine, og dem bliver det så i stedet for. Mange tak for hjælpen.

Seiko: Jeg fandt nogen fine læder-gamacher fra Pfiff hos Horsepoint, og i den rigtige farve, men er bare bange for, at læderet med tiden bliver mørkere (af sadelsæbe, plejemidler osv.), og så synes jeg generelt ikke, at lædergamacher støtter så godt. Fandt desværre ikke noget andet alternativ, men MANGE tak for hjælpen alligevel...

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 15:38
Jeg har et springunderlag med neoprentop fra kavalkade i netop den farve liggende, hvis det kan ha din interesse? Købte det sammen med eskadrongamacherne som på billedet så det matchede.
0
0
Svar på denne tråd

Ja, er du tosset mand...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 15:48
- eller kvinde... Det er jeg da super-interesseret i... Har du et billede af det? Og hvor meget er det brugt? Pris?

0
0
Svar på denne tråd

Øv øv øv...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 18:45

Nu har jeg bare tonset land og rige rundt, og søgt vidt og bredt på div. hjemmesider, uden meget resultat...

Jeg ville gerne have de gamacher, som er afbilledet ovenfor, men jeg skal jo også have to til bagbenene. Der er imidlertid ingen, som ligger inde med disse gamacher i den lange model til bagbenene (da jeg rider distance har jeg brug for støtten til bagbenene - ikke bare strygere).

Jeg har så i stedet ledt vidt og bredt efter andre lign. gamacher - eneste krav er camel-farvede, og støttende på både for- og bagben, men jeg har intet kunne finde...

De fleste rideudstyrsforretninger ville gerne forsøge at bestille de omtalte gamacher hjem fra eskadron til bagbenene, men de vidste ikke, om de var udgået, og mente desuden, at der ville gå omkring 8 uger inden de kunne få dem tilsendt. Tja, det har jeg altså ikke rigtigt tålmodighed til at vente på...

Er der nogen af Jer, der kender nogen steder, hvor man kan købe nogen gemacher, som er camel-farvede og støttende på både for- og bagben? Jeg er snart desperat!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 22:24
Det er brugt 5 gange vil jeg tro, prøver lige at finde et billede til dig imorgen når batterierne er ladet op til kameraet.
0
0
Svar på denne tråd

hmm jeg er
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 22:26

næsten sikker på det var Horseguard der lavede dem du snakker om.

De var i et scan-horse katalog sidste år (Rigtig rideudstyrs butikker)

0
0
Svar på denne tråd

Giben...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 12:30
Jeps, det mener jeg også. Jeg var i Dyrenes Supermarked i går, som forhandler Scanhorse, men de sagde at farven var udgået. Jeg har så fået fundet et par til forben i den rigtige farve (mørkebrun indeni og lysebrun udenpå) fra Tattini, men knokler nu på at finde nogen til bagbenene også... Det er faktisk lidt af et cirkus... Thi hi!

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 22:18
prøv at gå ind på www.horsepoint.dk under hampa springamacher og se om den der tan/brun ikke er den du mener tror det er den brune i bunden af billedet.

Carina.

Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder.

Surprise- Min smukke ponyblanding.

0
0
Svar på denne tråd

Carina
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 10:37
Tjo, det kunne godt være den - den lysebrune farve ser dog lidt grålig ud på billedet, men måske snyder farven på billedet. Jeg har dog dét problem, at jeg som distancerytter har behov for høje gamacher til bagbenene også, som støtter, og ikke bare strygere, og det kan man ikke få i ret mange gamacher... Det er rigtig ærgerligt... Nå, men tak for rådet... Jeg håber at kunne finde nogen, som også har høje til bagbenene...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider