Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

passier lenox
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 20:56

Hej.

Jeg vil høre om nogen kan fortælle mig om der er stor forskel på en gand gilbert og en lenox. Har prøvet en lenox og kan rigtig godt lide den, men vil gerne vide hvordan den er i forhold til den anden.

Håber nogen kan svare på det.

MVH Lise

0
0
Svar på denne tråd

lenox.
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 21:27

Kan ikke sige hvordan den er i forhold til Grand Gilbert, men jeg har en lenox, som jeg er rigtig glad for.

VH. Christina

Seit Foto : www.123hjemmeside.dk/seit-foto

opdateret d. 11. juni 2006

0
0
Svar på denne tråd

bommen
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 20:29
jeg syntes at have hørt det har noget med bommen at gøre, forskelligt materiale, det var Ingdams som engang forklarede mig det. Men prøv evt. at ringe til dem...

Med venlig hilsen

AL

0
0
Svar på denne tråd

Grand Gilbert
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 16:04

Ja, forskelle ligger i bummen. Grand Gilbert har passiers træbum og kaldet PS-BAUM. Det ser du oftest trykt på indersiden af sadlen. Mange tror fejlagtigt, at de har en passiser PS-Baum, men det betyder blot at sadlen er bygget over en træbum. Lenox har en af glasfiber eller et ligende materiale.

Jeg har selv en GG og er meget glad for den. Knæpuderne er også anderledes. Du er nok nød til, at prøve dem begge to for at mærke forskellen i sædet.

Kathrine

0
0
Svar på denne tråd

To forskellige...
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 13:03

Sadler.

Det er det jeg har fået afvide det er ligesom at sammeligne opel med ford, det er to forskellige sadler som har forskellige fordele. Det samme gælder Optimumen og GG sædet og dermed hele den måde du indvirker på hesten er forskelligt, jeg har en optimum og den er super dejlig at ride i og jeg har endnu ikke funden nogen ting jeg ikke bryder mig om. Jeg ved også godt at man får lov til at betale for det, jeg har i hvertfald ikke fortrudt.

Medlem af DÅHM.... Jeg rider stævner, og jeg kan lide det...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider