Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Lykkegården ved Fredericia
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 07:10

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en adresse eller tlf nr på et privat ridested der skulle ligge i Skærup? ved Fredericia.

Gården skulle hedde Lykkegården.

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 09:44

gården er vist ved at blive solgt... men hvis du køre ad fredericia vej så fra vejlesiden inden du komme lidt skæru lige når du er kørt op af bakken kommer der et skilt på højre hånd hvor der står store linnet mener jeg og så skal du derned af og efter ca 200 meter komme der en gul gård på hjøre hånd...

fra fredericia siden er dit selvfølgelig inden du køre ned af bakken og efter du er kommet ud af skærup at skiltet kommer på venstre hånd...

Carina.

Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder.

Surprise- Min smukke ponyblanding.

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 09:47

for svaret. Da jeg kommer fra varde, og gerne ville ringe inden

jeg kommer skulle du vel ikke tilfældigvis have et tlf.nr?

0
0
Svar på denne tråd

advarsel
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 01:02

jeg vil advare dig stærk mod at opstalde din hest hos hende. rigitig synd for det er et rigtig lækkert sted, men hende der har det er mildest talt forstyret oven i sit hoved.

Håber da at stedet bliver solgt til nogle mere kompetente mennesker, har dog ikke hørt noget om at det skulle være til salg, men jeg ved da at hun har fået kørt det fuldstændig i sænk efter hun overtog det. Da chris (kan ikke lige huske hvordan hans navn staves) havde det, kørte det fint og der var altid mange heste opstaldet, efter hun overtog det forsvant folk lige så stille en efter en, og så vidt jeg ved er der ikke nogle heste på stedet udover hendes egne, og det kan jeg så sandelig godt forstå.

Så hvis du vil tage imod et rigtigt godt råd, så hold din hest langt væk fra det sted.

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 15:18

jeg vil også sige i skal holde jer langt væk... kender to der har haft opstalding der og det har kun givet dem problemer... oh kender en der ville kbe en hest der og lykkegård ombestemte sig og flyttede hesten mens køber var der (de var blevet lokket ind i huset) i stedet for bare at sige til køber, vi har ombestemt os...

Carina.

Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder.

Surprise- Min smukke ponyblanding.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider