Kan I anbefale mig en dyrlæge i Roskilde ??
Jeg står og skal flytte dertil her i weekenden, hjem til "Hjemegnen". Og det glæder jeg mig til!. Men i den forbindelse skal jeg jo også ha' fundet mig en god og dygtig dyrlæge som kan pleje min hund når han har behov for det!. Jeg har nogle i baghovedet, men vil gerne hører Jeres erfaringer, og hvilken dyrlæge I bruger til Jeres kære dyr !
Jeg vil gerne have kastreret min hund inden alt for længe, da hans hormoner er i total kaos, og det kun bliver værre og værre. Jeg mener det er det bedste at gøre, da han næsten lider under det efterhånden. Han er meget rastløs, sover ikke ret meget, spiser heller ikke ret meget, er helt oppe at kører når vi går tur. Hvilket vi jo gør mange gange på en dag, og det er ikke længere en nydelse da han simpelthen HALSER afsted, i al den fart han kan komme til, og at jeg nu også føler jeg har et problem mht. at han trækker sindsygt meget. Det har han heller ikke gjort før. Men at afmærke og snuse, det gør han! Næsen er i jorden konstant, og ser han en anden hund, er han nu begyndt at HYLE, og GØ, for at komme den hund nærmere, og "parre" den. Ligegyldigt om det er en hanhund eller tæve. Det er vidst underordnet.
Min dyrlæge her i Aalborg mener absolut han tjener bedst med at blive kastreret, men tiden er ikke til det heroppe, og derfor må dette ordnes i Roskilde, i den kommende tid, og hos en forhåbentlig kommende DYRLÆGE.
Så HN-ænder, hvilken dyrlæge bruger DU i Roskilde, og hvorfor?
Prisen er sådan set næsten underordnet. Men 3000, vil jeg altså ikke give for en kastration !
Tusind tak for hjælpen, mvh. Camilla