Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Dyrlæge i Roskilde !??
Forfatter: 
Dato:  13-07-2006 22:32

Kan I anbefale mig en dyrlæge i Roskilde ??

Jeg står og skal flytte dertil her i weekenden, hjem til "Hjemegnen". Og det glæder jeg mig til!. Men i den forbindelse skal jeg jo også ha' fundet mig en god og dygtig dyrlæge som kan pleje min hund når han har behov for det!. Jeg har nogle i baghovedet, men vil gerne hører Jeres erfaringer, og hvilken dyrlæge I bruger til Jeres kære dyr !

Jeg vil gerne have kastreret min hund inden alt for længe, da hans hormoner er i total kaos, og det kun bliver værre og værre. Jeg mener det er det bedste at gøre, da han næsten lider under det efterhånden. Han er meget rastløs, sover ikke ret meget, spiser heller ikke ret meget, er helt oppe at kører når vi går tur. Hvilket vi jo gør mange gange på en dag, og det er ikke længere en nydelse da han simpelthen HALSER afsted, i al den fart han kan komme til, og at jeg nu også føler jeg har et problem mht. at han trækker sindsygt meget. Det har han heller ikke gjort før. Men at afmærke og snuse, det gør han! Næsen er i jorden konstant, og ser han en anden hund, er han nu begyndt at HYLE, og GØ, for at komme den hund nærmere, og "parre" den. Ligegyldigt om det er en hanhund eller tæve. Det er vidst underordnet.

Min dyrlæge her i Aalborg mener absolut han tjener bedst med at blive kastreret, men tiden er ikke til det heroppe, og derfor må dette ordnes i Roskilde, i den kommende tid, og hos en forhåbentlig kommende DYRLÆGE.

Så HN-ænder, hvilken dyrlæge bruger DU i Roskilde, og hvorfor?

Prisen er sådan set næsten underordnet. Men 3000, vil jeg altså ikke give for en kastration !

Tusind tak for hjælpen, mvh. Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Dyrlæge i Roskilde
Forfatter: 
Dato:  14-07-2006 01:22

Jeg kan varmt anbefale

Gundsø Dyreklinik, tlf 4678 7008

De tager sig af alt lige fra katte, hunde, marsvin til heste, køer, grise m.v.

Tror sågar at én af dyrlægerne vist var ude hos enten en zebra eller lama (kan ikke lige huske hvilket eksotisk dyr det var, men min hest snusede godt nok noget til dyrlægen )

De er dygtige og meget kompetente.

Vi har brugt dem i godt 20 år og min mands familie har brugt dem fra engang i 1950'erne.

Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder

Er ejer af 1 "tragedie" - øh, rettelse trakehner :-) og 2 lettere erotisk buttede ponyer

Lovforslag / hestehold: www.dyrenes-beskyttels...hest

0
0
Svar på denne tråd

dfghjklæ
Forfatter: 
Dato:  14-07-2006 14:49
Gundsø, som ovenfor...

Jeg bruger dem selv om jeg kommer fra Skibby.
0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  14-07-2006 17:32

for jeres svar ! Jeg skal forhåbentlig bo i Svogerslev, eller lidt tættere på Roskilde. Og har mine forældres bil til rådighed så Gundsø er ikke SÅ langt væk igen. Og hvis det I skriver er rigtigt, tror jeg nok de bliver min hunds fremtidige dyrlæge (r)

Tusind tak for Jeres svar !

0
0
Svar på denne tråd

dyrlæge
Forfatter: 
Dato:  14-07-2006 21:32

En god dyrlæge til hunde, katte og andre kæledyr (ikke husdyr og heste) - finder du hos Himmelev Dyrklinik tror jeg den hedder. I hvert fald Himmelev dyr... et eller andet. Spørg efter Jette Hagedorn. Så får du super god service og behandling

Ellers er Gundsø dyrlægerne også rigtig gode

Hilsen

Eva

Stengården: Salg og avl af DSP. Ædle og dygtige ponyer med stor kapacitet

0
0
Svar på denne tråd

Dyrlæge
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 21:48

Min kat Willie har klippekort hos Himmelev Dyreklinik, og de er smadder flinke og kompetente.

Men skal du bo i Svogerslev, vil jeg anbefale Roskilde Dyreklinik, den ligger ikke så langt fra Katedralskolen hvis det siger dig noget?

De er også super dygtige.

Velkommen til Roskilde,,

Hilsen Benedicte

Så blev den ged vist barberet

Ledige bokse ved Roskilde: www.heste-nettet.dk/lodge/90670/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider