Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Skomager, Århusomr.
Forfatter: 
Dato:  01-08-2001 22:29

Jeg mangler en skomager til syning af afrevet påtræksstrop i ridestøvle. Det skal være i Århusomr ( Århus, Hammel, Galten, Låsby). Den har været på vej af længe, men får man det ordnet, nej. Jeg kunne jo have ordnet det i de 14 dage hesten ikke blev redet, men nej. Og første gang jeg skal have støvlerne på igen går de i stykker. Typisk!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Skomager, Århusomr.
Forfatter: 
Dato:  02-08-2001 00:49
Kender ikke nogen skomager, men jeg er ret sikker på at du kan få Århus Rideudstyr til at sy den. De ligger på Skolebakken i Århus C, hvis ikke lige du så´n ved det;-)

Louise
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-08-2001 07:36

Jeg tror nu, det er et skomagerjob. Der er nemlig også røget et stykke af "foret" ( det lysebrune skind ) med af. Faktisk burde jeg brokke mig til producenten ( König ) idet de for et år siden havde dem i Tyskland i ikke mindre end 3 måneder, bare for at lime et nyt stykke foer i og sy et par sting. Og den limning holdt ikke længe. Grunden til at de dengang røg helt til Tyskland var at de var under et år gamle. Men næste gang jeg kommer i den situation ryger de med det samme til en skomager, så vil jeg jo hellere betale det det koster end undvære støvlerne hele sommeren, når det de laver alligevel hurtigt går i stykker igen. Og nej de er ikke engang særlig svære at få på. Ikke sammenlignet med hvordan jeg tit ser folk stå og stampe i flere minutter for at få deres på.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  03-08-2001 16:53
Overfor Samsøgade skole ligger der en skomager, han syede mine ridestøvler og det blev rigtigt pænt!

Jeg kan ikke huske hvad han hedder - men hvis du står af bus nr. 4 ved samsøgades skole - så kan du ikke undgå at se ham..

mvh.

Dorte
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider