Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Jylland; salg af glucosamin og msm
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 01:56

- Kender du nogen ?

mvh

0
0
Svar på denne tråd

altså ikke postordre, og gerne i omegenen af Århus
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 01:57
,Silkeborg...
0
0
Svar på denne tråd

Her kan du købe:
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 13:28

Prøv Kirsten Mathiesen i Sabro, hun er verdens sødeste og mest hjælpsomme og så har hun alt: www.hestenshelse.dk/

Hun er billigst med MSM, ihvertfald her i Vestdanmark.

Hvis du fortryder og vil have glukosaminen billigst muligt, så kommer du ikke udenom posten:

www.vital-horse.com/

Hesslebjerg Mølle har også glukosaminsulfat og MSM, men prismæssigt, kan han slet ikke være med de andre, tjek selv: www.hesselbjergmoelle...Bestilling

Jeg har tidligere købt ved Sune fra Lab Science, men jeg kan ikke finde hjemmesiden og ved ikke, om det stadig findes. Han plejer at reklamere i Ridehesten.

sidst jeg skulle købe, var Vital-horse billigst med glukosaminHCl og Kirsten med MSM'en.

Mvh
Louise

0
0
Svar på denne tråd

MSM: Kirsten Mathiesen, Sabro
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 22:48
Der har jeg købt det sidste 3/4 år, og det er billigere på trods af det skal sendes med posten, og det har en god effekt. Ser ud til at virke på fuld højde med det som er dobbelt så dyrt,

Samtidig er Kirsten, som andre nævner, utrolig sød og hjælpsom. Hun vil gøre meget for en, hvis man har brug for hjælp til sin hest, - det kan jeg tale med om.

mvh
LGI
Viborg

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider