Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Dyrlæge i Sønderjylland?
Forfatter: 
Dato:  07-06-2006 20:37
Jeg er netop flyttet til Højer i Sønderjylland og vil blive meget glad, hvis andre i området ville anbefale mig en god dyrlæge.

Jeg hører gerne om de bedste til heste, hunde, katte og papegøjer.

Da vi jo ikke må nævne navne her på HN, vil jeg bede jer om, at svare over beskedcentret i fald I er bekendte med dyrlæger som man under ingen omstændigheder skal opsøge.

/Birgit

0
0
Svar på denne tråd

At Anbefale
Forfatter: 
Dato:  07-06-2006 22:20

Man må vel gerne nævne navne her under, når det er nogle, som man klart kan anbefale

Oluf Eskelund fra Skærbæk er kanon dygtig til hestene, han avler selv og har også redet distancestævner. Jeg kører gerne ned til ham på klinikken for f.eks. at få ordnet tænder på hesten, når jeg ikke lige vil ofre hestetandplejeren (kun gjort 1 gang).

Min veninde havde en hest, som han forsøgte alt med før de med en blodprøve fandt ud af at den var multiallergiker, og så hjalp han til med at overbevise forsikringsselskabet om, at det altså ikke var dyreetisk korrekt at holde hesten i live (Hvilket det bestemt ikke var), da de tvivlede en smule...

Mange anbefalinger herfra - ved så bare ikke om han kører helt til Højer. Ellers må du jo køre til ham

Hilsen
Tina

Sommergræsning søges til supersød 2-års hoppeplag - helst med andre ungheste

Gerne med gode trække-turs-muligheder

I nærheden af Hasselager-Hørning (har dog bil)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider