...har jeg meget gode erfaringer med.
De første går meget langt tilbage til min søsters første hest, som i et halvt år blev erklæret uegnet som ridehest med diagnosen kissing spine. Ansager skulle blot bekræfte denne diagnose ved hjælp af røgtenbilleder af ryggen, men hesten kom aldrig så langt.
Den røg på smertestillende og langvarig genoptræning af rygmuskulaturen - er i dag 22 år gammel og rides stadigvæk (det er over 8 år siden...)
Min pony har været indlagt deroppe med en brækket kæbe. Hun stod der en lille uge pga. intensiv antibiotikabehandling. Kæben helede fint og hurtigt op. Jeg tror ikke, at hun var voldsomt glad for at være på dyrehospitalet, - men hun stod pænt og rent - og stråfoderet (wrap) var af høj kvalitet.
Jeg havde desværre ikke mulighed for at besøge hende mere end én gang - og for en hest, som er vant til at komme ud mange timer og være i hænder daglig, var det voldsomt kulturchok at blive indlagt.
Vi har mest brugt Ansager til second opinions, men efter 4 "færdige" heste vil jeg bestræbe mig på at bruge Ansager til større ting fremover. (Alle fire heste er gående i dag...)
Mette (Fjolle)