Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Lucerne
Forfatter: 
Dato:  23-07-2001 20:48

Er der nogen, der ved hvad forskellen er mellem Hartogs Lucerne og Green Power? Jeg plejer at bruge Green Power, men kan se at man får 5 kg mere af Hartogs til samme pris. Der er vist mindre melasse i sidstnævnte, men det er vel kun godt?
0
0
Svar på denne tråd

Re: Lucerne
Forfatter: 
Dato:  24-07-2001 06:46
Jeg plejer også at bruge Green Power, men det er fordi at det er grovere.

Mener da at der er samme mændge i. I kilovægt.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-07-2001 11:04
Jeg har haft fodret med begge dele sidste vinter og den eneste forskel jeg synes der var, var at "konsistensen" var forskellig på de to prosdukter. Personligt synes jeg at Hartogs så mest lækker ud.

Mvh.

Trine SH
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-07-2001 11:44
Det er ikke vægten som skal være afgørende, men foderenhederne i forhold til vægten, det kan jo være at den hvor vægten er lavest har et langt større foderværdi.

jytte
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-07-2001 16:14

Ifølge den prisliste jeg har fået fra LH-foder er der 20 kg i Green Power og 25kg i Hartogs. Mht foderenheder ved jeg ikke, hvad der er mest værdi i, men hun får det nu også mest for "hyggens" skyld.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-07-2001 21:17

Ja nu har jeg kigget på min sæk med Green Power og fundet ud af, at der er 60 FE/100 kg ( så vidt jeg husker ). Jeg fandt også en Green Power Grass og der var det 57 FE/100 kg og der var et par % forskel på protein o.lign, men ellers så det ret ens ud. Så mangler vi bare en, der ved hvad indholdet er i Hartogs Lucerne.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-07-2001 14:38
Jeg mener at Hartogs indhold var 66 FE/100 kg, men jeg har noget materiale omkring det derhjemme.

Mvh.

Trine SH
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  31-07-2001 10:38
Har det der Hartogs en hjemmeside. Jeg selv bruger Green Power og det er jeg godt tilfreds med.

Lene
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2001 20:49
Hvad koster sådan en sæk Green Power???
Kan man købe den i LH - foder ved Århus???
Hvor meget skal min 2. pony have når hun samtidig for havre + müsli???

Hestehilsner Sarah.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-08-2001 22:11

Hej Sarah
Ja det kan købes ved LH foder, der køber jeg mit. Der er tre forskellige slags Green Power, den der her er tale om er den billigste og koster v LH 85 kr/20 kg incl moms. Hartogs udgave, som også fås hos LH koster 85 kr for 25 kg. Jeg tror jeg prøver den næste gang. I beskrivelsen af Hartog Lucerne står der 1-3 kg/dag til fuld- og varmblodsheste og 250-1000g til ponier/småheste, så jeg kunne forestille mig det er ca det samme mht Green Power.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider