Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning i Tingsted
Forfatter: 
Dato:  24-05-2006 18:44
Er der nogen der kender et sted i Tingsted (ligger ved Nykøbing F.) hvor der er nyt ridehus, ny stald og ellers gode forhold? Jeg har hørt om stedet men har ingen erfaringer derfra...
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  24-05-2006 20:07

..hvis det er Nyk. Rideklub du mener, der ligger ved Lilleskolen, så har jeg kun hørt godt om stedet :-)

Mvh Mette..
Vær med til at tale dyrenes sag!
Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
0
0
Svar på denne tråd

Mette J
Forfatter: 
Dato:  24-05-2006 20:31
Det er ikke en rideklub men et privat sted... Jeg kunne godt tænke mig at høre fra folk der har/har haft hest på stedet.
0
0
Svar på denne tråd

Ved godt
Forfatter: 
Dato:  26-05-2006 06:53

hvilket sted du taler om... men jeg kan ikke huske hvad stedet hedder lige nu Jo det må være Sørupgaard...

Hvis du leder efter et sted at have din hest, ved jeg at de ikke har plads derude og har mange på venteliste.

De har også en hjemmeside, som er www.soerupgaard.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  27-05-2006 12:45

Hej

Det er en lene som ejer stedet.

Hun er rigtigt sød og det er folk fra stedet også. Det er nogle år siden jeg sidst har været der, men tror ikke det er sket nået forandring.

Hilsen Mia

0
0
Svar på denne tråd

Mia Laugesen
Forfatter: 
Dato:  28-05-2006 15:49

Ja det er lige det sted jeg mener!! Jeg vil gerne høre fra flere der kender stedet da jeg overvejer at skrive mig på venteliste derude..

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  30-05-2006 17:20

Hold da op er der kommet venteliste der ude.

Mange mener at der er helt vildt snobbet at være der ude. Det kan da også sagtens virke sådan men tror da ikke det er så slemt. Kom der meget da de have den gamle stald men det er rigtig langt tilsiden. mine forældre bor 200 meter derfra og kører forbi når jeg besøger dem

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider