Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Savsmuld/spåner
Forfatter: 
Dato:  22-05-2006 22:07

Jeg vil såmænd bare høre om hvor man i Vestjylland kan købe spåner til heste?

Jeg overvejer at lade min hoppe stå på spåner, da hun har lidt følsomme luftveje efter at have haft en luftvejsinfektion.

Det er ganske vist et par år siden, men dyrlægen sagde idag at nogen heste kan få en tildens til at få det igen og dermed have lidt følsomme luftveje.

Så hvis der er en venlig sjæl der kunne give mig oplysning på ovennævnte omkring spåner i Vestjylland, er jeg dybt taknemlig .

Mvh. Lotte

"Oldenborg heste kan og vil"
Rigtig dejlig oldenborger til salg - tjek denne hjemmeside www.123hjemmeside.dk/stald_miller

0
0
Svar på denne tråd

spanwall
Forfatter: 
Dato:  23-05-2006 07:44

de levere i hele landet, eller Tommy Mikkelsen. han bor godt nok på sjælland, men jeg mener han levre i hele landet.

DLG er også en mulighed de har deres eget mærke...og de er da landsdækkende

Karina

0
0
Svar på denne tråd

spåner er dyre!
Forfatter: 
Dato:  23-05-2006 15:54

Hej Lotte!

Der er i hvert fald mange penge at spare hvis man køber et læs-fuld til en hel vinter.

Når man køber pakkerne i små portioner er de hundedyre.

Vi har købt 10 pakker til Nicoline, nu har hvor hun skal på skuer og holdes slank. Til den pris vi har betalt, som endda var tilbudspris, bruger vi for over 100 kroner om ugen . Det er fuldstændig sindssygt, og langt mere end hvad hun ellers koster i fx. foder.

Håber du finder et godt tilbud. Vi har købt hos Miljøfoder i Viborg, ved de også har en afdeling i Ikast. Måske de har et godt tilbud på en støre mængde?

Ellers er det nok billigst direkte fra producenten :-)

Venligst Lone

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-05-2006 20:14

Tommy Mikkelsen spåner leverer et ganske godt produkt. Han leverer på Sjælland, Fyn og i Jylland til en udmærket pris. Derudover har en meget overskuelig hjemmeside, hvor alle priser er incl. fragt og moms.

Jeg synes faktisk at priserne er nogle af de laveste jeg har kunne finde (fordi jeg skal have leveret), og ekspeditionstiden er overkommelig (en lille uge). Derudover er spånerne af god kvalitet.

Held og lykke, Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  23-05-2006 22:22

tak for rådene, de er skrevet ned.

Er der en hjemmeside til ham Tommy Mikkelsen?

Mvh. Lotte

"Oldenborg heste kan og vil"
Rigtig dejlig oldenborger til salg - tjek denne hjemmeside www.123hjemmeside.dk/stald_miller

0
0
Svar på denne tråd

mængderabat
Forfatter: 
Dato:  24-05-2006 08:09

det gælder jo alle varer at der altid er mængderabat at hente ved større køb. 10 pakker spåner, er jo ikke engang en palle (det er 15)

jeg plejer at få 5-7 paller pr gang så er prisen ok for mig.

men 100 kr om ugen kan det da snildt koste for en sæk koster lidt under 50 kr incl moms, og en hård vinter kan jeg da godt bruge 2 på en uge.mod ellers en hver 5-7 dag.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Dyrenes Supermarked i Odense
Forfatter: 
Dato:  24-05-2006 21:04
Jeg har også min stående på spåner, og har undersøgt priserne rundt omkring, der var dyrenes supermarked billigst. De lever fra dag til dag.

Rigtig mænd rider hver dag,og har frederiksborg hest,samt går i RIDEBUKSER.
0
0
Svar på denne tråd

234456
Forfatter: 
Dato:  25-05-2006 15:17

Du skal bare Google på Tommy Mikkelsen, så kommer hjemmesiden frem som det øverste link.

Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider