Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

anbefaling af smed
Forfatter: 
Dato:  15-05-2006 11:56

Jeg er flyttet til Fyn, og kan derfor ikke bruge min gamle smed. Er der nogen der kan anbefale en smed der kører på Østfyn.

Smeden skal være reg.

DianaB

0
0
Svar på denne tråd

smed på fyn
Forfatter: 
Dato:  15-05-2006 18:38

vi bruger peder olesen ( find ham her på nettet el. i fagbogen) vi er meget glade for ham , han kommer ihvertfald omkring ringe-ryslinge gislev men bor vist i fåborg nu.

han er omhyggelig, glad for heste, og vi har aldrig haft problemer med at han ikke kom som aftalt.

han er dog ret populær så om han tager flere ind ...

mvh

mathilde

0
0
Svar på denne tråd

tusind tak
Forfatter: 
Dato:  15-05-2006 20:17

jeg vil prøve at høre om han kører herud og evt. tager nye ind. De gode smede plejer jo at være godt overbooket.

DianaB

0
0
Svar på denne tråd

Bergers
Forfatter: 
Dato:  15-05-2006 23:24

Jeg selv, og resten af stalden bruger Bergers smedie, og har gjort det i flere år efterhånden.

Her får man altid en fair behandling!

Min egen ret vanskellige hoppe tager de altid hensyn til, og gør altid alt hvad de kan for den. Har absolut ingen klager. Bruger selv Jimmi derfra, han er yderst professionel og altid utrolig rar og rolig overfor hestene. De tager på kurser i udlandet for at tilegne sig mere viden, og de er naturligvis registrerede.

De kan findes på www.bergers-smedie.dk hvor man kan bestille tid via nettet, eller finde deres tlfnummer og tlftider.

En Trakehner er en RIGTIG hest!

0
0
Svar på denne tråd

desværre
Forfatter: 
Dato:  26-05-2006 08:32

så tager Bergers ikke flere nye kunder ind :-(

DianaB

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider