Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Sten på Kieffer trenser
Forfatter: 
Dato:  08-05-2006 12:59
Er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med hvor godt stenene sidder fast på Kieffers trenser? Falder de let af eller bliver de siddende? Jeg er generalt ikke så meget for at købe trenser med sten på da man tit hører at de falder af.
0
0
Svar på denne tråd

Sten..
Forfatter: 
Dato:  08-05-2006 13:05

Min 2½ år gamle Sulika trense mangler en sten, men nu er det heller ikke fordi jeg passer super godt på, jeg smider den bare på gulvet og hesten må klø sig.. Så kun roser herfra

Krone og Bølge - En selvfølge

Rider Sorte Perler

Sorte Springstøvler sælges

0
0
Svar på denne tråd

Min har
Forfatter: 
Dato:  09-05-2006 09:56

Min Kieffer Suleika trense er ét år gammel og har ikke tabt en eneste sten - de sidder fint fast på (y)

Og jeg har ikke passet bedre på den end jeg har gjort med mine andre trenser (og det er ikke super meget ;-))

Stenene sidder fast med små "metalarme", som er bøjet ned over stenen. Så når du pudser din trense med sten, kan du med fordel lige tjekke, at armene forsat er bøjet ned over stenen. Skulle en arm være blevet bøjet op, så kan du nemt lige bøje den ned igen og så burde stenen ikke kunne falde af...

Så nej der er ingen grund til bekymring på det punkt, hvis du vil købe en Kieffer trense med sten :-)

Forårsknus fra Tine

og haffipigerne,

:-D Flicka og Frigg :-D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider