Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Kender I en af disse?
Forfatter: 
Dato:  19-04-2006 09:07

og vil I fortælle jeres mening om arbejdet samt evt. pris for 4 sko? Hvordan er de temp. mæssigt, stille og rolige eller lettere voldsomme?

Min hest skal have ny smed, og jeg havde sådan set kigget på Per Andersen, da jeg hørte en masse godt om ham, men da jeg kiggede på hans hjemmeside, så jeg han også tog penge for kørsel, og det synes jeg hurtigt ville løbe op, når jeg også skulle betale for 4 sko. Jeg troede i øvrigt ikke man skulle betale for kørsel

Nå men det gælder flg.:

- Jonas Skov Andersen (Nordsjællands Beslagsmedie)

- Kurt Larsen

- Lars Plum

- Christian Wilmerskov

- Frank Nalepa

- Jesper Marker

Jeg kender ingen af ovenståendes arbejde eller pris, så kom med jeres uforbeholdne mening (eller hvis I kender andre gode smede)

0
0
Svar på denne tråd

Er der
Forfatter: 
Dato:  19-04-2006 17:11

slet ingen der kender til en af disse ovenstående?

Ingen der har nogen forslag til smede omkring Stenløse? Nogen som ikke tager penge for kørsel, eller er det kotume?

0
0
Svar på denne tråd

Frank...
Forfatter: 
Dato:  19-04-2006 17:12

har jeg brugt for en god håndfuld år siden.

Dengang var han ihvertfald super god, og en jeg stolede på i omgangen af hesten!

Såvidt jeg ved er han meget efterspurgt, og tager derfor ikke nye kunder ind. -Det var ihvertfald beskeden for knap 2 år siden, da jeg skulle bruge ham igen.

Købte du en pintovallak hos Eliasen i Slangerup i '04? Se her heste-nettet.dk/forum/...984/90984/

0
0
Svar på denne tråd

kørsel
Forfatter: 
Dato:  19-04-2006 17:27

Jeg tror nu det er kotume at tage penge for kørsel - jeg har altid betalt for kørsel når jeg har haft smed. Det samme gælder for dyrlægen.

Mvh Tanja

0
0
Svar på denne tråd

Tak for jeres
Forfatter: 
Dato:  20-04-2006 07:50

svar. Mente også Frank var en efterspurgt mand, dvs. det er de jo alle sammen.

TCH: Ja hvad ved jeg? Ved godt dyrlægen tager penge for kørsel, men jeg vidste bare ikke smedene gjorde det, eller altid havde gjort det for den sags skyld. Hvis/når de nu tager for kørsel, er det så fra firmaets adresse og tilbage igen, eller fra det sted hvor de nu er og sko?

0
0
Svar på denne tråd

Godt spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  20-04-2006 08:33

Ja, de det var jo så et godt spørgsmål.

Noget siger mig det er fra smedens adresse og ud til kunden, således at man har en nogenlunde fast pris i kørsel. For bliver der taget kørsel fra sted til sted så er der måske nogen der skal af med 50 kr og andre 100 kr afhængig af hvor langt der er fra en kunde til en anden og da ruterne aldrig er ens, så tror jeg simpelthen det bliver for besværligt at skulle fakturere det ud til kunderne.

0
0
Svar på denne tråd

mener...
Forfatter: 
Dato:  20-04-2006 09:02

hejsa,

så vidt jeg husker er jesper marker også vildt sympatisk man. Meget stille og rolig, men også meget optaget. Dengang jeg boede deromkring var han ihvertfald ikke til at få fat i.

Mener han er lidt dyr, men pengene værd, hvis han tager nye ind. Kan dog ikke huske prisen.

God fornøjselse

Tazzie

0
0
Svar på denne tråd

Kender to af dem
Forfatter: 
Dato:  20-04-2006 09:34

Jesper Marker har jeg kun hørt godt om, han er meget fagligt orienteret og rigtig god til at rette benstillinger på føl. Det stutteri hvor jeg købte Mondea bruger ham. Ved ikke om han tar flere ind.

Jeg bruger Christian Wilmerskov nu, han er også meget dygtig, men har ret travlt og kan derfor være svær at få en tid hos. Heldigvis står min hest et sted hvor han har rigtig mange kunder, så han er der som regel en gang om ugen. Tror ikke jeg betaler for transport.

Karin

Dansk varmblod - heste der vil til ryttere der kan

0
0
Svar på denne tråd

TCH det
Forfatter: 
Dato:  20-04-2006 09:59

var også det jeg tænkte, at det ville da hurtigt blive forskelligt fra gang til gang, hvis de penge for kørsel fra sted til sted.

Nå, men jeg må lige kontakte dem og høre dem ad.

Hvis der er flere der kender til ovenstående eller andre rigtig gode smede må I gerne smide en kommentar.

0
0
Svar på denne tråd

Sasser
Forfatter: 
Dato:  20-04-2006 15:28

Har du flyttet hesten væk fra Amager?

Mvh Camilla

Successful people will do what unsuccessful will not.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider