Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Sikkerhedsvest..nu med bevægelse?
Forfatter: 
Dato:  29-03-2006 20:27
Har lige modtaget min første sikkerhedsvest...

Den sidder pokkers!!! for at sige det pænt!! Jeg går rundt her lidt som en bryder... det vanlige diagonale bevægelsesmønster ved gang er helt forsvundet.. mine arme hænger nærmest ubruelige ned.. jeg vralter... det gør faktisk også lidt ondt bagerst på overarmene (og brysterne.. og de er ellers ikke prangende)
Er det bare fordi jeg er "vest-begynder" det føles sådan?? Eller er der stor forskel på pasformen i veste??

Findes der erfaringer derude, med noget bedre??
.. vesten jeg søger skal være let... og under 1000 kroners klassen...??
Den jeg har fat i nu hedder 4horses...

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  30-03-2006 00:49

Det lyder som om din vest ikke passer dig, for hvis du ikke kan bevæge dig kan du da heller ikke ride i den...

Jeg ved at der findes nogle med rigtig god pasform, men jeg ved ikke hvad de hedder eller hvor de købes da jeg ikke springer. Jeg vil dog anbefale dig ikke at kigge på prisen, for din vest skal passe perfekt for at give optimal og korrekt beskyttelse, du rider jo heller ikke rundt med en ridehjælm i den forkerte størrelse.

Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd

Sikkerhedsvest
Forfatter: 
Dato:  30-03-2006 08:31
Der er kommet en ny type veste på markedet, modeleret efter jockeyernes lette veste. Disse veste findes nu også med EN og BETA3 godkendelse. Jeg kender til 2 mærker der forhandles i Danmark, How's RaceSafe og et no-name mærke der koster næsten det halve (jeg har lige købt den sidste).

Jeg ved desværre ikke hvor man kan få fat i en RaceSafe vest i DK, men har set mange ride med den, så den kan fås et eller andet sted.

Den jeg har købt er fra TRM Danmark, klik på sikkerhedsveste, og så er det den øverste vest (koster 999,-). Den er EN og level 3 mærket, selvom det ikke står specificeret på hjemmesiden (det er mærket på selve vesten). Den er utrolig let, har fantastisk bevægelsesfrihed, og kan justeres meget præcist i størrelsen (f.eks. hvis den skal være lidt løsere over barmen og lidt strammere i livet). Den vil jeg varmt anbefale!

0
0
Svar på denne tråd

Kieffer sikkerhedsvest
Forfatter: 
Dato:  30-03-2006 09:16

Vi har købt en Kieffer vest til datteren på 12. Hun skulle bruge en let og smidig vest da hun springer meget. og Kieffers var absolut den der sad best. Og så er den lidt smartere og se på, ikke så klodset.

Jeg mener at vi gav lige under 1000,- får den.

0
0
Svar på denne tråd

tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  03-04-2006 00:27
Tak for hjælpen. Jeg vil bestille den fra TRM og håber den bliver en helt anden fornemmelse.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider