Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Smed i midt/vestjylland
Forfatter: 
Dato:  23-03-2006 22:59

Hej

Min tidligere smed er gået på pension og jeg mangler derfor en ny, men syntes ikke at dem jeg hører om virker gode. Kender i nogle som i har gode erfaringer med? Prisen har selvfølgelig noget at sige, men vigtigst af alt skal han/hun være sød og tålmodig, da den ene af mine heste tidligere er blevet slået i hovedet med en hammer af en smed, så der er lidt problemer med at få ordnet hove (der er intet når de bare bliver renset til hverdag). Derfor kan jeg ikke bruge en som er hidsig eller utålmodig.

Håber at høre fra jer.

Hilsen Jane

0
0
Svar på denne tråd

Anbefale
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 01:32
Jeg kananbefale Jan Friis. Kanon dygtig. Også travtræner med succes. Jeg kan lige prøve at finde hans nummer.

Sunny Boy, Hindevadgårds Madame,
Vester Tangs Pongo & Simone
Will
always be together
- The eqipages 4-ever!

Søger undervisning/hjælp til DV-hoppe i Lemvig-området
0
0
Svar på denne tråd

Hej Jane-pigen...
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 07:24

Jeg får besøg af en ny smed på mandag, og han kommer fra simmelkær. Han skulle vist være rigtig dygtig både til at beskære, men også at omgåes hestene på en fornuftig måde. Det er bare så vigtigt at hestene også får en god oplevelse ud af det, men hans nummer er 97143850 - 29218665

Kan lige skrive når han har været der på mandag...

Knus Charlotte

"Timer, som du tilbringer på hesteryg, er aldrig spildt"
0
0
Svar på denne tråd

Hej Charlotte
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 09:13

Jeg afventer dit svar

Håber at han er fagligt dygtig, da mine pussere skal beskæres ordentlig + at han er meget tålmodig og flink overfor hestene, ellers kan han ikke bruges af hensyn til Ghandi. Maya står der bare - og spiser

Jane

0
0
Svar på denne tråd

også min smed
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 10:18

er stoppet med at komme hos os. Men vist fordi han har for meget arbejde/for mange kunder. Han var ellers også det blideste stykke smed jeg længe har mødt. Han kunne tage enhver hest..

Så nu skal jeg også til at finde smed inden næste gang... Håber også jeg finder mig en dygtig og hestevenlig smed...

Så kender i andre end de allerede nævnte, som også kommer i Bramming kommune...så er jeg da også meget taknemmelig..

Shadowfax - (y) Min hyps er en FRIESER (y)

BoisenDokkedal
0
0
Svar på denne tråd

Smed...
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 11:19
Hvad med Leif Bundgård? han gør et super godt stykke arbejde, og er meget venlig overfor hestene. Overholder sine aftaler og er til at snakke med. Den eneste smed der kan sko min hest så den ikke står halt en uge efter...
0
0
Svar på denne tråd

smed...
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 21:47

Vil også gerne vide, hvor de bor henne i landet og deres ca. priser

Jane

0
0
Svar på denne tråd

hej igen...
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 16:42

Så er mi nye smed lige kørt herfra! Super dygtig! Men selvfølgelig hænger pris og kvalitet jo også lidt sammen. Han tager 300kr for en beskæring? Men er rigtig dygtig! Jeg kan kun foreslå dig at prøve ham. Han tager det hele meget stille og roligt Han var her over en halv time og han beskar altså kun en hest...

Mvh Charlotte

"Timer, som du tilbringer på hesteryg, er aldrig spildt"
0
0
Svar på denne tråd

Charlotte
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 23:27

Godt så!

Ham tror jeg vi prøver, når vi er sikre på at sneen ikke kommer tilbage.

Hvad tager han mon for 4 sko?

Han kommer da til at bruge hele dagen hos os, ha ha.

Tak for det. Vi ses

Jane

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider