Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Dyrlæge Peter Busk
Forfatter: 
Dato:  17-03-2006 22:04

Er der nogen der bruger dyrlæge Peter Busk fra Skjern Å dyrlægerne?

Er han god?

Hvad er jeres erfaringer med ham?





<3 Winnie & Tøsen <3

>> Your horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care <<

Billigt rideudstyr, klik her


0
0
Svar på denne tråd
 
 dyrlæge,
Forfatter: 
Dato:  18-03-2006 19:13
Vi har haft ham ude ved os nogle gange.. Og han er vist OK. Det er lidt forskeliigt hvem de sender ud, så hvis jeg skal være ærlig kan jeg ikk så godt huske om han er dygtig.

Regina Sørensen

og Cleo


Ja - Cleo er en oldenborg


0
0
Svar på denne tråd
 
 Peter Busk
Forfatter: 
Dato:  18-03-2006 19:32
Okay.. Der kommer en ud til os på tirsdag, så får vi se.. Der er vist mange der bruger Peter Busk..


<3 Winnie & Tøsen <3

>> Your horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care <<

~Lammeskindssadel købes, max. 1300,-~

~Kontakt via Hn, mail ell. tlf.~


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bruger ham
Forfatter: 
Dato:  23-03-2006 16:06

Og er utroligt begejstret.

Han er meget saglig og grundig og er ægte interesseret i sit arbejde.

Han er også god til at tage hestene. Jeg har brugt ham hvor han har lagt næseslange på en hoppe med kolik næsten uden at hun opdagede det og min unghingst der flippede over at skulle bedøves ved en anden dyrlæge kunne han stikke uden at hesten blinkede.


Han skal iøvrigt inseminere en af mine hopper med frostsæd i år. Det er jeg noget spændt på.


De har planer om at lave en lille klinik med mulighed for indlæggelse/inseminering af heste i løbet af 1-2 år.


Så en ubetinget anbefaling på alle punkter (og jeg har kendt en del hestedyrlæger for jeg har haft hest i 21 år).


Mvh Tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Peter Busk
Forfatter: 
Dato:  23-03-2006 17:01

Så har han været ude og kigge på min hoppe, da hun havde ondt ved flanken.

Han fortalte at hun sandsynligvis var blevet sparket i ribenene, men at det heldigvis ville gå over igen.


Han var også rigtig god til at forklare alt mht. svaberprøver og andre prøver før min hoppe skulle til hingst. Han tog sig god tid, og forklarede det så man sagtens kunne forstå det..


Han er bare rigtig dygtig, så jeg er glad for at jeg fik ham ud..

Tak for jeres svar..



<3 Winnie & Tøsen <3

>> Your horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care <<

~Dækken ønskes byttet m. lammeskindsgjord~

Info:

Klik her

0
0
Svar på denne tråd
 
 Peter Busk
Forfatter: 
Dato:  24-03-2006 12:42

Hejsa.


Ja jeg kan også kun anbefalde Peter Busk. Men lige en rettelse til Tina. Klinikken vil stå færdig i løbet af denne sommer. Peter taler om et par måneder hvis alt går vel.


Mette


Stald Midt-Night

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider