Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Kentucky ridebukser !
Forfatter: 
Dato:  15-03-2006 21:42

Hej HN-folk !

Som overskriften sikkert har afsløret - omhandler dette indlæg om Kentucky ridebukser.

Jeg købte for ca. 3 år iden et par Kentucky ridebukser (neej, hvor var de lækre) - og her for leden da jeg var ude og ride gik syningen op og der gik hul i dem (Øøøøv) såå... nu er de kasseret ! Jeg skulle så ud og købe et par nye hvide ridebukser (af mærket Kentucky) men de fleste steder fik jeg svaret; "Vi har valgt ikke at forhandle med ridebukser fra Kentucky, da de let går op i syningen" (noget i den stil) Det svar har jeg fået gentagene gange - hmm...
Så gav helt op og udfra min egen erfaring kan jeg også se at de går op (meen det er vel fair nok - når de er blevet brugt stort set hver dag i 3 år.)

Hmm - hvad er jeres erfaringer med Kentucky ridebuksen, går de også op i syningen?

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  15-03-2006 22:03

Et par Kentucky, de er næsten 13 år gamle, og de holder bare.

E gang for et par år siden, gik syningen i r***, men det klarede min mor, og ellers har der ike været noget med dem, og de har også været brugt dagligt, i stald, til ridning osv, så de får et stort fra mig..

Hvis du ikke kan finde dem nogen steder, så kan jeg anbefale Golden dress også, sådan et par fik jeg i gave, og de er også bare super gode..

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 09:20

Kentucky bukser - de er ikke til at slide op. Den kvalitet jeg har kaldes af samme årsag "berider-kvalitet" idet de kan holde og holde ... i mange år. De var også meget dyre for 8-10 siden, da jeg købte dem sammenlignet med de andre mærker.

Jeg tror dog at årsagen til, at Kentucky ikke forhandles så mange steder, er, at det er et forholdsvist dyrt mærke som heller ikke er så inn lige nu. Markedet bliver oversvømmet med billige mærker, som mange foretrækker at købe i stedet for. Min erfaring er dog, at pris, pasform og kvalitet hænger meget sammen - især for ridebukser

0
0
Svar på denne tråd

Kentucky
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 14:38

Mine kentucky'er blev slidt op i rumpen (de var kun med knæskind). Men jeg kender flere der har haft Kentucky hvor de er gået i syningerne. Desværre, for de sidder skide godt.

BeritH

0
0
Svar på denne tråd

købte et par
Forfatter: 
Dato:  16-03-2006 15:14
for 20 år siden og bruger dem endnu. de gik i syningen lige på røven for ca 10 år siden, tror simpelhen tråden de var syet med var nørnet?. Jeg har redet ufattelig mange kilometer i dem, og haft dem på dengang jeg cyklede frem og tilbage fra hesten. Og de holder stadig, tror dog de er krympet et nr gennem tiden...

hilsen

Marianne Olesen

Stald-MariBo

Vi har flere heste tilsalg se min præ.

0
0
Svar på denne tråd

Ridebukser
Forfatter: 
Dato:  21-03-2006 22:18

Jeg foretrækker helt klart Kentucky ridebukser. Jeg har 5 par som er ml. 7-1 år gamle, og jeg har aldrig haft problemer med syningerne.

0
0
Svar på denne tråd

Har stadig mine dejlige fløjsbukser
Forfatter: 
Dato:  21-03-2006 23:35
med ægte knæskind, og dem har der ikke været nogen problemer med, og de er fra først i 90´erne.

Så det kan være at det er et fænomen blandt deres nyere udgaver.

mvh
LGI
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-10-2010 14:30

Jeg hiver lige en meget gammel tråd frem igen.

Jeg har et par Kentucky ridebukser med en slags kunstskind som jeg bare er super glad for, det føles altid super blødt. Men nu er det godt nok ved at være lidt slidt bag på, især den ene side, men må side skævt på hesten siden jeg kun slider den ene balle...

Der hvor jeg købte dem sidst er det desværre ikke muligt at købe dem igen, da butikken har lukket.

Hvem forhandler ellers Kentucky ridebukser?

Sælges eller lånes ud i nærheden (6200):

6 års DS hoppe, god allround hest, super temperament.

10 års DH hoppe e. B. Lantano-Lucky Light, mor til ovenstående, kåret med 888 i gang.

Skriv for flere info ...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-10-2010 10:45

Jeg ved at Jytte fra gredstedbro rideudstyr har forhandlet dem, prøv at ring til hende og hør ad :)

Mvh Nanna

0
0
Svar på denne tråd

Kenrucky kan
Forfatter: 
Dato:  17-10-2010 11:02

Kentucky kan du roligt købe. De har mange kvaliteter, her til vinter den fedeste varme buks, men du kan også få "berider"kvaliteten. Min veninde drømmer om vinterbukserne, men ikke så længe mere. Hun har besluttet at dem skal det være.

LOBRI rideudstyr i Sorø, www.krikken.dk
har forskellige modeller og størrelser og er flinke til at bestille hjem.

Der kan du også se farver

GO for it, bukserne er fede uanset om du er til ung lav talje eller lide mere moderat eller dame.

0
0
Svar på denne tråd

Kentucky Miami ridebukser
Forfatter: 
Dato:  18-10-2010 02:34

Hej...

Jeg har nogle de dejlige kentuckyer til salg, da jeg er blevet syg og ikke kommer til at ride mere

1 par sorte med fuldbag, og ægte blødt skind. De er str 80, og brugt ganske kort tid.

Sælger dem for 800 kr+ porto. Stoffet er ret kraftigt, så dejlige til vinter.

1 par cognac farvede med ægte fuldskind, lille mælkebøtte ring ved knæet på skindet, men helt uden betydning. De er str 84 og helt velholdte.

600,- + porto.

Støvgrønne med fuldskind, str 76. Brugt meget lidt.

800,- + porto

sort/koks, lidt forvaskede i farven, str 80, fuldskind.

500,-+porto.

Alle er uden skader og med fint skind.

Hilsen Charlotte

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

0
0
Svar på denne tråd

ridebukser
Forfatter: 
Dato:  18-10-2010 22:58

Jeg rider også udelukkende i Kentucky bukser. Har aldrig haft broblemer med syningerne. Jeg køber altid berider-kvaliteten.

Jeg køber mine hos Unicorn Ridesport i Holstebro.

MVH Britt

med dressurhesten "Camelina Kilen" :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider