Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Har du handlet med RTS.de...?
Forfatter: 
Dato:  07-03-2006 12:54

Hej.

Hvor lang tid plejer der at gå før man får sine varer fra RTS Sportline.de ?

Jeg er en kujon til tysk efterhånden, men fik bestilt et par ridebukser den 2/3. Lidt efter fik jeg tilsendt en mail, hvor jeg kunne se at afsenderen var RTS sportline, men mailen var helt tom. Lyder det ikke underligt?

Hilsen Karina.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har handlet
Forfatter: 
Dato:  07-03-2006 20:52

med dem flere gange. De plejer at være hurtige til at levere normalt inden for 8-12 dage.

Mvh Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Okay...
Forfatter: 
Dato:  08-03-2006 11:55
Okay...
0
0
Svar på denne tråd

5 dage
Forfatter: 
Dato:  08-03-2006 12:37

Hej.

Alle de gange jeg har bestilt hos RTS er der ca. gået 5 dage. Det er dælme hurtigt.

Du ved godt du kan se RTS's hjemmeside på engelsk også, ikk??? Hvis du altså er bedre til engelsk end tysk...

Mvh. Pia c",)

Er du også til Fjordheste??

medlem.spray.se/nordfjordhesten/

Min hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/oesterled

0
0
Svar på denne tråd

Er ankommet...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2006 16:17

Så er ridebukserne lige kommet ind af døren, og de er som de skal være. Så det er bare lækkert!

0
0
Svar på denne tråd

Ja, det
Forfatter: 
Dato:  15-03-2006 09:35

Jeg har også handlet med dem en enkelt gang, og det gik også hurtigt. De sendte varene af to omgange, da jeg bestilte sammen med en veninde, der skulle have et par ridebukser, de ikke havde på lager. De ankom 2 uger senere - uden at kræve ekstra porto.

I den første omgang var mine handsker med, jeg havde bestilt et par sorte, men jeg fik i stedet et par champagnefarvede.

Jeg ringede så til dem, og de undskyldte meget deres fejl, og bad mig om at sende handskerne retur - på deres regning. Da ridebukserne så kom, fik jeg mine sorte handsker som bestilt, og en pose hestebolcher og et par sokker som undskyldning for deres fejl og for ventetiden på ridebukser og handsker.

Det kan man da vidst kalde service?

Venlig hilsen

Helena fra Team PIP

- nu snart med hund?

Cocker Spaniel hvalp søges:

Salgsklar omkring 1. juni '06

Tæve og meget gerne blue roan.

0
0
Svar på denne tråd

god kvalitet.
Forfatter: 
Dato:  17-03-2006 21:50

og hurtig levering. der stod ellers 15 dage på den trense jeg bestilte men det hele kom samlet 5 dage efter jeg bestilte det - og kvaliteten er fin :-)

Karina82

Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting

min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider