Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Tid til dækkenvask
Forfatter: 
Dato:  18-02-2006 09:22

Hej,

nu er det snart tid at få det møgbeskidte dækken vasket. Kender I nogle steder i Århus området, hvor de vasker dækkener? Jeg har set, der er nogle steder, man kan sende dækkenet til, men det er jeg ikke så meget for, da PostDanmark ikke altid er så glad for at aflevere pakkerne igen ;)

Prisen er ligegyldig, bare det gøres ok.

Lone

Massage tilbydes, evt. healing

Stalde søges i Trige omegn, fx. Hårup, Mejlby, Grundfør, Elev. Kender du et godt sted med ridehus i nærheden?

0
0
Svar på denne tråd

Vask, vask...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2006 09:37

Du kan da bare sende dem ned til mig, så skal jeg vaske dem for dig! 40 kr. pr. stk i en industimaskine...

mon ikke der er nogen i dit område der også har sådan en vaskemaskine. Nu har vi selv landbrug, så mon ikke du kan finde en landmand eller lig...

ellers så må du have fat i posten...

Bedste hilsner
Susanne

HAVE A NICE DAY THE WESTERN WAY !

Alle DK's Westernrytter bruger www.westernportalen.dk
min hjemmeside www.123hjemmeside.dk/smoky
0
0
Svar på denne tråd

3 steder...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2006 10:40

Hej Lone.

.

Jeg kender 3 steder; Århus Rideudstyr, Malene Skorstensgård (Mårslet) og Damskærgård : www.hesteservice.dk(Vitten, nær Hadsten).

.

Sidstnævnte benytter jeg, der får man en superservice.

.

De bedste hilsener fra Mette

.

OBS : Ledig plads til vallak på Skovvang, 8370 Hadsten !!!

.

(se annonce på markedspladsen)

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa og
Forfatter: 
Dato:  19-02-2006 09:14

tak for svar.

Jeg vil prøve et af stederne. Nok Århus rideudstyr, ellers farer jeg bare vild på vej til Vitten :)

Man kan i hvert fald roligt sige, mit dækken trænger. Det er mudret ud- og indvendigt ;)

Lone

Massage tilbydes, evt. healing

Stalde søges i Trige omegn, fx. Hårup, Mejlby, Grundfør, Elev. Kender du et godt sted med ridehus i nærheden?

0
0
Svar på denne tråd

Det er faktisk meget nemt
Forfatter: 
Dato:  19-02-2006 11:53

at finde hesteservice.dk (Vitten), og jeg må sige, at jeg ikke får vasket dækkener andre steder mere, efter jeg har prøvet dem. Dækkerne var bare så fine og uden hår, da jeg hentede dem.

Virkelig fint arbejde.

Jeg gider ikke køre til Århus Rideudstyr, da det er utrolig svært at parkere der.

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Ja, det er nemt
Forfatter: 
Dato:  19-02-2006 17:55

at finde til Vitten, og jeg vil også give dem mine varmeste anbefalinger. Jeg har fået vasket, impregneret og syet en del dækkener der, og det er bare super service og lækre rene dækkener uden hestehår.

Betina & Java :-D

Man skal leve sit liv på kanten ellers fylder man for meget ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider