Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Kandarbid stang og bridon, hvilke er gode?
Forfatter: 
Dato:  17-02-2006 12:35

Hej

Hvilke kandarstang og bridon er bedst, er det den nyeste fra HS eller er det ligemeget, har prøvet at ride med den lidt ældre model fra HS og den var min hest glad for at gå på, nu skal det også lige siges hun ikke er ret følsom, hun går som hun altid har gået med kandar selv om hun er ret ny i det, men jeg vil selvfølgelig gerne have det bedste for hesten, så jeg vil lige høre hvilke erfaringer i har med kandarbid, da jeg ingen har.

Jeg skal ud at have købt et kandarstang og bridon i nærmeste fremtid, jeg kan jo ikke blive ved med at låne mig frem.

MVH

MJB

0
0
Svar på denne tråd

jeg rider med
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 10:43
HS 3 delt bridon og stang med vinklet midterstykke= stor tunge frihed. i aurigan. det er jeg meget glad for...
0
0
Svar på denne tråd

kandarvalg
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 11:39

Den som hesten synes om, er bedst! Man kan ikke generalisere!!! Decor kan ikke fordrage HS's anatomiske stang, enten har han hovedet inde på bringen, eller også har han næsen i sky. Begge hovedstillinger er komplet unaturlige for ham, så den må virkelig føles ubehagelig. Til gengæld kan han godt lide HS's almindelige stang med lange stænger og medium tungefrihed.

Min gamle hest gik bedst på en tyk stang med korte stænger, hvor Decor ikke bryder sig om at stangen er alt for tyk, men intet har imod længere stænger...

Prøv dig frem, og køb så den, som hesten bedst kan lide...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider