Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Cheval Liberte (Polsk?) / Bøckmann
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 18:56

Hej !

Som jeg også har skrevet i indl. under; trailer-hvilke mærker.

Vil jeg gerne høre om jeres erfaringer om Cheval liberte og Bøckmann.

Er der ikke noget med at den "franske" Cheval Liberte bliver lavet i Polen?

0
0
Svar på denne tråd

cheval liberte
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 07:49

har jeg set, den ser ok ud, mne om den holder... aner jeg ikke.

Bøckman er dejlige, men dyre i forhold til mange andre mærker, men omvendt ved man så de holder...

Karina

0
0
Svar på denne tråd

ceval liberty
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 10:50
Vi har en Ceval liberty og er så glade for den, vi kiggede vel på stort set næsten alle mærker da vi ledte efter atiler og kom frem til at den havde lige det vi skulle bruge og en rimelig pris. Vi fik sat et frontvindue og sadelskab i også, det eneste der kan være et problem er at den ikke er født med ribber på rampen, men det kan man få sat på, det har vi snakket om at vi vil, men det har ikke været et problem for os at der ikke er det, vi har så yderligere modificeret taileren selv ved at sætte ekstra lys på udvendigt og kameraovervågning.
Udover at køre med heste er den tit på genbrugspladsen eller i RÅD og DÅD byggemarked, hvor det er parktisk at man kan åbne rampen til siden

Heidi
0
0
Svar på denne tråd

Nu er der strøer på!
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 15:50

Hej Heidi

Det er dejligt, at du er glad for din trailer.

Idag er alle Cheval Liberté trailerne "født" med strøer på rampen, men det er da en god idé at få sat strøer på den du har!

Med venlig hilsen

Gitte

(Kone til Cheval Liberté forhandleren på Sjælland!)

Gitte C
GILA HORSEFAIR
www.gila.dk
Forhandling af Breyer heste - kvalitetslegetøj til hestefolket!
- vi har brugte trailere til salg. Se hjemmeside.
0
0
Svar på denne tråd

Cheval Liberté
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 23:34

Jeg har en 1-hestes cheval Liberté, som jeg er meget tilfreds med. Har haft den 1 år. Jeg valgte den fordi det var den trailer med lavest egenvægt jeg kunne finde, hvor der også er plads til en fuldvoksen frederiksborger! Bilen jeg har, der skal trække, er ikke så stor (Hyundai Getz diesel), så jeg er afhængig af den lave egenvægt på 500 kg. Med undtagelse af et forhjul der har været blokeret (traileren havde stået stille i 2 mdr.) har jeg været rigtig glad og tilfreds med den og jeg kan kun anbefale at handle med Lars (Gittes mand, se ovenstående).

Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider