Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Dækkener fra Netto
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 19:12

Jeg har set at man kan købe dækkener i Netto og Silvan af mærket Schou. De ser ud til at være i rimelig god kvalitet. Er der nogen der ved om det er gode dækkener eller om kvaliteten er dårlig?

0
0
Svar på denne tråd

Schou dækken
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 19:28

Jeg købte et Schou dækken for nogle måneder siden i Netto.

Jeg købte det som et reserve dækken. Skæbne ville at Charmeurs andet dækken gav ham slidmærker, så han har nu gået med Schou dækkenet i et par måneder.

Nu er jeg ikke dækkenekspert, men kvaliteten er god prisen taget i betragtning. Det holder fint og det eneste der er sket med det, er en fin revne foran, som kom da jeg ville lukke ham ind i boksen og en krog kom i vejen Men det holder fint til hans udskejelser på folden.

Med hensyn til pasformen så er halsåbningen en smule stor, men det kommer jo an på hvilken hest der skal gå med det.

Jeg er i hvert fald glad for mit.

Med venlig hilsen
Trine
:-)

Dejlig unghest søger part i Taastrup

Skriv for ydeligere information

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 09:01
Tror da også de er meget gode, hvis man ikke har heste der leger og bider i dækkener...
Og hvad er prisen ca. 400 kr?
Jeg ville hellere gå på tilbudsjagt fik for 14 dage siden et bucas vinterdækken med 300 g. fyld til 500 kr. i Horse House
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 11:05

Et liggende, og jeg køber dem aldrig igen.. Den store halsåbning gør, at langt de fleste heste vil blive gnavet ved manken..

Så hellere gå på jagt på nettet, evt på MP, hvor jeg fandt et rigtig godt vinterdækken til billige penge..

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris.

0
0
Svar på denne tråd

jeg har et dækken fra schou
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 12:04

på 2. sæson tror jeg det er jeg super glad for ... det ligger godt på min hest og det har nogle alm. farver ... nogen gange går de altså helt amok med de der dækkenfarver har et sølvfarvet et os fra thermo marster

"what if the one thing you feared most in life was the one thing that could set you free"

MEMENTO TE MORTALEM ESSE

Husk du er dødelig

0
0
Svar på denne tråd

det er billigt
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 18:09

Det koster kun 250 kr. så det er værd at prøve. Kvaliteten virker fin når man mærker på det...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 18:30

Jeg har købt et vinterdækken + overgangsdækken i Netto i mærket "Schou". Jeg er meget tilfreds med begge to

Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

også mig
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 10:22

Jeg har også dækkener af dette mærke, og de ligger fint på min hest, hun er ikke slidt hverken på skulder eller man

Line og Moonlight

0
0
Svar på denne tråd

Dækkener
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 10:27

Hej. Jeg har også vinterdækken og overgangs fra Netto. Jeg er glad for den store bringe, da jeg har en kraftig hest. Men på begge dækkenerne er bagbens stropperne røget af. Det har de aldrif gjort på andre dækkener. Men eller er kvaliteten da god nok.

Pris og kvalitet hænger jo sammen.

Med venlig hilsen Pia.

*** Oldenborg hesten kan og vil ***

*** Team Lucinda ***

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også både...
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 11:48

overgangsdækken og vinterdækken, og jeg kommer aldrig til at købe andet mærke. Jeg har haft et dyrt bucasdækken - 2500 dask måtte jeg betale. 14 dage efter det var lagt på, var der slidmærker - og det var endda købt efter mål - ikke bare størrelse.

Sedoj var så uheldig, at starte med dækken i august allerede, men denne gang er der først kommet slidmærker på skulderen nu. De plejer at komme lang tid før.

Jeg har været mere eller mindre alle dækkenmærker igennem, men det er (heldigvis) kun scou's de billede, der sidder som de skal.

Og angående kvaliteten. Sedoj går på fold med en et hingsteføl, og begge to er ganske glimrende til at stå og hive i Sedojs dækken - ja Sedoj hjælper selv til. Ikke desto mindre har begge dækner holdt fint.

Benstropper har jeg ofte oplevet har knækket - også på dyre dækner, og det er da også sket her. Men hellere en knækket benstro, end et brækket ben - benstropperne kan jo nemt udskiftes.

Ja, som I nok kan læse, har jeg kun ros til overs for disse dækner...

Venlig hilsen Susanne og Sedoj
Hjemmesiden om Sedoj ox

0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 21:30

Jeg køber normalt ikke varer (rideudstyr) i Netto, da jeg altid har været bange for kvalliteten, men købte for nogle mdr. siden dækkenet de havde, da jeg skulle bruge et hurtigt pga. ponyen havde ødelagt sit andet dækken.

- Og kan kun anbefale det - blev selv overrasket over kvaliteten. Har købt et fra et "bedre" / mere anerkendt mærke og gav manget mere for det - og tja. efter ca. en uge, så var syningerne gået op.

Det passer rigtig godt til min 1´er pony - havde faktisk overvejet at købe et til (at have i reserve) men tilbudet er der jo ikke længere!
Er der stadig nogen i Silvan?

0
0
Svar på denne tråd

Ok dækken!
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 11:10

Mit Netto dækken som hesten har haft på hele denne sæson, holder fint. Og han har heller ingen slidmærker nogen steder overhovedet. Så jeg er rigtig godt tilfreds med mit.

Mvh

Anita Nielsen

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 12:55

Jeg har kun haft det blåternede stalddækken fra Schou. Det købte jeg så i Bilka, men det er det samme dækken...

Jeg er nu på jagt efter et igen, da det andet er blevet for lille. Det sidder helt super på min hyp. Han er ellers svær at finde dækken til... Halsen er helt normal på det, syns jeg.

Og så holder det ham bedre varm end mit dyre 400 g HorseGuard stalddækken...

Venligst Christina.

0
0
Svar på denne tråd

netto dækken
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 13:04

Min egen pony Går med et grønt schou dækken som man kunne købe i første omgang.

det er dog købt i herning får 2 år siden, og det er først gået i stykker nu.

Det har desværre taget ham meget på bringen, så han bliver nødt til at gå med undertrøje.

En af mine veninders hest, har gået med det "nye" sorte dækken fra Netto, Men det gnavede virkelig meget.

Så det eneste minus jeg kan se ved dem, er at de gnaver hesten meget meget let, og det er jo ikke godt

MHV Cecilie

Hvad kommer du til at tænke på,

Når jeg siger Bacardi Breezer?

Jeg kommer til at tænke på Verdens bedste pony <3

0
0
Svar på denne tråd

schou dækner
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 22:47

Ved at dette dækken mærke har været sendt til "test" af en rideudstyrs forretning.

Åndbarheden i disse dækner er IKKE i top

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-02-2006 12:17

Jeg har heldigvis ikke et selv - men har set det på en ganske almindelig hest og det lå af h. til.

Men jeg er også super hysterisk med hvordan de ligger. Det er jo noget som de fleste heste har på 24 timer i døgnet, så de skal dælme ligge ordenligt efter min mening.

Selvfølgelig hænger pris og kvallitet sammen - men det er bare et af de område hvor jeg ikke mener at man må gå på kompromis.

Det er måske godt nok at have liggende som reservedækken for en dag (som modstykke til at hesten ikke kan komme ud) , men ellers er det ikke noget for mig.

Og jeg køber bestemt ikke dyre dækner, hvis jeg kan slippe.

Hilsen

Daniela

90 % af alle fejl sker over sadlen

Kig forbi min hjemmeside

Part søgestil lippizaner hoppe i Rødkærsbro

0
0
Svar på denne tråd

Det må jo hermed konstateres...
Forfatter: 
Dato:  17-02-2006 14:55

at disse dækner passer til nogle heste, og ikke passer til nogle andre. Og det er nok ligesom alle andre dækner...

Angående åndbarheden, så har jeg for første gang ikke skulle have et reservedækken ude i stalden, så det ene kunne tørre. Nej disse dækner har været helt tørre fra dag til dag, selv når der har været heldagsregn.

Men jeg skal dog også gerne fortælle, at en jeg kender, også har købt regndæknet fra scou, men det var så sandelig slet ikke vandtæt. Tror de har glemt indprægneringen...

Hjemmesiden om Sedoj ox

0
0
Svar på denne tråd

tilføjelse...
Forfatter: 
Dato:  17-02-2006 14:56

Og selv om Sedoj har rendt med 180 i timen og leget ude på folden det meste af dagen, har han aldrig været våd eller for varm under dæknet.

Det kan godt være at tallene siger, at åndbarheden ikke er i top, men jeg har ikke haft problemer i den retning overhovedet.

Hjemmesiden om Sedoj ox

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  19-02-2006 23:01

Jeg købte faktisk tre vinterdækkener sidste gang Netto havde dem på tilbud og jeg er vildt glad for dem. Min lille Bølle Bob har dog et dyrt mærkedækken, for det sidste Schoudækken han havde var flænset op inden der var gået sølle to timer. Han kan ødelægge alt!

Men Fjodor derimod har sit på dag og nat og han er aldrig for kold eller for varm med det på. Jeg har også et par liggende til "pænt brug" som de så får på til stævner.

Det eneste minus der er ved Schoudækkenerne er at de er for korte - efter min mening, i "højden". Dvs at de godt kunne være gået lidt længere ned om maven, så de dækkede lidt mere for vinden.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk

0
0
Svar på denne tråd

dækken
Forfatter: 
Dato:  03-04-2006 23:49
Har også købt nogle i netto, og er skam glade for dem, købte bla et vinterdækken som jeg ville bruge til fold.. der er nemlig vandtæt..
0
0
Svar på denne tråd

dækken
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 08:22

jeg har et fleece dækken fra schou... synes det er en lækker kvalitet som holder super godt!

jeg er fuldt ud tilfreds med mærket!

Mvh. Nadia

♥Jhosie♥

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 08:42

hvornår har netto sidst haft schou dækkener? Jeg er gåer glip af noget kan jeg høre.

Jeg har haft et par af dem og været tilfrds og sys de var i orden. Både et stald dækken og et vinter dækken bl.a. Vinterdækkenet fik jeg nu ikk brug for da der var for meget fyld i, men stald dækkenet sys jeg faktisk var rigtig godt.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Schou dækkener
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 11:27

Jeg har købt 2 af de første de havde i Netto. Det er den grønne model og jeg er stort set tilfreds.

Halsen er en anelse lille på den model. Min welsh cop type pony kan ikke have halsen i det, men det kan mine 2 sportsponyer til gengæld.

Min drægtige er "vokset" ud af den grønne model - som pretty fancy skriver, så er de lidt korte - nedaf.. Maven kom til at "hænge" for neden

Sidst har jeg købt et af de brune de havde i Netto sidst.

Her er halsen en hel del større. Vi har fusket med et ekstra hul og så passer det perfekt

En ulempe ved den nyeste (brune) model er, at det ikke er "snap-luk" ved bringen. Det kunne jeg godt bruge

Ellers kun gode erfaringer med dem... Køber igen når jeg finder dem

Med venlig hilsen

Tine, Stald ES

You'll be in my Heart, from this Day on, Now and forever more.

Flying Luck: 21.04.1993 - 11.10.2007.

Elsket og savnet.

2½ års DSP vallak til salg. Se præs.

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 11:36

tja... ønskede min forrige år et lækkert oh tykt vinter dækken og fik et til 1200 på udsalg

dette dyre stærke dækken gik han med et par måneder og så havde han ellers en stor flænge på str. med bagparten i.. øv øv..

så fik han det gamle på.. et par uger efter stor han med det nede om forbenene, da det var flået fra manken og ned af ryggen..

så fik han altså netto dækkenet på.. og ja det lever stadig.

dog har jeg desværre ikke bullerhovedet mere, og den nye går uden dækken..

men var glad nok for netto

¤Sara¤.

-It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Måtte desværre sige farvel til Toronto sep. 2007.

Nu pinto-araber-dulle og welsh-låne-hest.

Billig opstaldning tilbydes ved Haslev

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider