Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning nordsjælland el. Lynge!
Forfatter: 
Dato:  26-01-2006 21:51

Er der nogen herinde, som kan anbefalde nogle gode opstaldnings steder i nordsjælland, nær Dyrehaven eller Rudeskov. Eller som alternativ har jeg tænkt lidt over steder omkring Lynge/Farum eller Værløse. Så altså nær skov :-)

Det der er vigtigst for mig og min hest er, at han kommer på fold mange timer om dagen, og helst med noget foder at gumle på. Ridehuse et plus, men ikke altafgørende. Fuldpas, eller selvpas har interesse. Prisen for fuldpas skal helst ikke overskride kr 2500,- Helst et voksen miljø ;-)

Nogle hjemmesider ville være godt, ellers bare en lille beskrivelse af stedet, samt kontakt nummer på udlejer.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Lea Nielsen

0
0
Svar på denne tråd

Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  26-01-2006 22:00

Jeg har min hest stående på Furesødal i Birkerød. Der er mulighed for fuldpas og selvpas. Vi har ikke ridehus, men man skal bare krydse Kongevejen, så er man i skoven. Hestene går på fold hver dag og på døgnfold om sommeren.

Jeg har ikke stået der mere end et par måneder men er indtil videre rigtig glad for det. Der er flest voksne men også et par søde yngre piger.

Hjemmesiden er www.furesoedal.dk Den er vist under opbygning, så hvis der er noget, du vil høre mere om, kan du bare skrive til mig.

Med venlig hilsen Marie

0
0
Svar på denne tråd

Farum/Lynge...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2006 22:48

Jeg har haft mine heste i området i flere år - et super heste/ride-område ;-) Jeg kender de fleste af stederne, og du er velkommen til at skrive til mig, hvis du vil vide mere ;-)

Hilsen May-Britt

0
0
Svar på denne tråd

Tak for hjælpen!
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 09:53

Tak til jeg begge for jeres besvarelse :-) Jeg vil helst sikkert kigge på de steder i har anbefalet.

May-Britt jeg har sendt dig en mail.

Vil stadigvæk gerne høre fra flere, som kender nogle gode opstaldnings steder i de nævnte områder.

Igen på forhånd tak for hjælpen ;-)

Mvh Lea Nielsen

0
0
Svar på denne tråd

Der...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 12:36

er Ørholm rytterklub der vist ligger i Holte.

Der er både græs- og jordfolde, udendørsbaner, ridehus og det ligger lige op ad skoven.

Jeg ved at nogen af staldene kører som delvist selvpasser, men ved ikke om det er sådan i alle staldafsnittene.

M.V.H Natasja

Military Ridningens Formel 1

GINSBORG

0
0
Svar på denne tråd

længere nordpå
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 20:44

har vi jo Gribskov, som er en rigtig lækker skov at ride i - altid nye stier og et dejligt kuperet terræn, masser af dyreliv og skoven for sig selv...

Der er mange hesteejendomme her oppe, så har du mod på at bruge lidt længere tid på transport, kan det også være en mulighed (der er ihvert fald nok at vælge i mellem)

God søgning

B.

0
0
Svar på denne tråd

Tak igen alle!!!
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 22:48

B...jeg har hørt det skulle være nogle helt fantastiske skove længere oppe nord på, men da jeg "desværrer" bor i Valby, har jeg sagt til mig selv, at jeg skulle finde noget inden for en radius af 30 km. Ellers går noget af min dyrebare tid sammen med hesten bare til transport :-(

Natasja...jeg har været et smut forbi Ørholm rytterklub, men de havde ikke nogle ledige bokse, og en meget lang venteliste, ellers var det skam et fint sted.

Jeg må lede videre, det skulle vel være muligt, at kunne finde et rette sted for mig og min hest. Jeg står ikke og skal flytte i morgen, så har da lidt tid at løbe på :-)

Mvh Lea

0
0
Svar på denne tråd

Lynge..
Forfatter: 
Dato:  28-01-2006 20:05

Hejsa

Jeg står et rigtig dejligt sted i Lynge (Kobakkegaard).

Vi har ridehus i 20x40 og udendørs bane i 20x60. Derudover har vi super lækre folde, det eneste man selv skal er at muge og ride (der bliver strøet hver dag). Og skove, ja den er lige 10 minutter nede af en markvej i skridt! Bedre synes jeg ikke, at det bliver! Hele den herlighed for 2000,-.

Pt. har vi vist ikke nogle ledige bokse, men da jeg inden for det næste ½ år flytter til Holland med min hest (også en fuldblod ), bliver der sikkert en ledig boks der. Jeg ved jo ikke lige hvor meget det haster.

Men ellers kan du prøve at skrive til mig, så kan jeg give dig nummeret på hende der har stalden (jeg ved jo ikke, om der tilfældigvis er nogen der har sagt boks op, eller gør det inden den 1.).

Vrinsk,
PiaLind (stadig med Lilleven - jeg KAN sgu' ikke sælge ham alligevel!)

Tjek mit billedarkiv for masser af hestebilleder (SENEST OPDATERET 13/11-2005)

0
0
Svar på denne tråd

Lindholm
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 11:49

Hej,

Jeg står på Lindholm nær Slangerup-Lynge rideklub. Der er rigtig fine forhold, god luft i stalden, vinduer, hestene kan se hinanden, fold fra morgen til sen eftermiddag (længere om sommeren), store vinterfolde, kæmpe sommerfold, kort afstand til flere skove, lille ridehus, foder 3x dagligt. Det koster 2000,- pr. måned alt inklusive, men vi muger selv. Kun unge og voksne ryttere, både hygge, dressur, jagt og spring.

Der er 1-2 bokse ledige pt. Sig til hvis du er interesseret, så sender jeg kontakttlf.nr til dig.

Mvh. Susanne

0
0
Svar på denne tråd

Til Susanne...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 23:11

Hej Susanne,

Tak for oplysningen :-)

Du må meget gerne sende kontakt oplysningerne, så kan jeg jo lige ringe til dem og kigge ud forbi!!!

Mvh Lea

0
0
Svar på denne tråd

Opstaldning i Lynge
Forfatter: 
Dato:  01-02-2006 13:52

Hej

Jeg vil gerne anbefale Egelund, som ligger mellem Lynge og Ganløse med Ganløse Ege som nabo. (20 min. skridt til Ganløse Ore). Se deres hjemmeside www.staldegelund.dk

mvh Linette

0
0
Svar på denne tråd

Søger stadigvæk!!!
Forfatter: 
Dato:  12-02-2006 00:22

Jeg søger stadigvæk :-)

Ellers nogen som kan anbefale et godt sted, at have sin hest opstaldet i de nævnte områder???

Mvh Lea

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider