Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hjulsporer
Forfatter: 
Dato:  22-01-2006 17:41

Hejsa

Hvor finder jeg et par hjulsporer der måler 2,5 cm og med rundt hjul?

Jeg har set på horze.dk at de findes i 3,5 cm med rundt glat hjul, men fås de også i 2,5 cm? Eller jeg helt galt på den?

Mvh Tanja

0
0
Svar på denne tråd

Stubben laver dem, men...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2006 22:34

Hej Tanja

Stübben laver hjulspore med glat hjul i flere mål, bl.a. 2 eller 2½ cm. Hvis ikke forretningen ahr dem, kan de let få dem hjem, hvis de da ellers forhandler stübben.

Jeg vil dog tilføje, at selve sporen er meget smal og spinkel og ligeså selve hjulet. I forhold til stubbens hjulspore med "takker" er selve hjulet kun ca. halvt så bredt. Det betyder at det KAN virke skarpt, idet overfladen, hvor det rører hesten er meget lille og derfor kan være skarpt, også ved skånsomt brug.

Jeg ved ikke om det er muligt at finde en spore, som den du eftersøger, med et "blødt" hjul, jeg har faktisk overvejet at slibe et par almindelige hjulspore helt ned, så hjulet stadig er bredt, men helt afrundet

Hvis du finder noget, er du så sød at smide en bemærkning her eller i min mailbox, jeg hører gerne om det!

God jagt

Anita

0
0
Svar på denne tråd

du kunne da bare
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 13:14

købe nogle westernsporer

Dem her kan købes hos www.westernsaddles.dk for 325,-

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

sporer
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 15:20

ha ha - jo, men det er nu ikke lige westernstilen jeg søger :-D

0
0
Svar på denne tråd

Har fundet
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 11:13

faktisk så HAR Horze hjulsporer fra Herman Sprenger i 2,5 cm.

De koster 329 kr.

- Blot til orientering :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider