|
|
| Dækkener/Horze |
| Forfatter:  |
TCH |
| Dato:  |
20-01-2006 11:00 |
|
Hejsa Er der nogen af jer der har erfaringer med dækkener fra Horze.dk?? Jeg kan se de har en masse på tilbud i øjeblikket, men ville gerne høre godt som skidt, da jeg regner med at bestille. Mvh Tanja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi har kun erfaring |
|
|
med deres uld/flisdækkener, og de er vældig gode i pasformen,syninger holder mm. Så ingen klager herfra  Forresten, vi bestilte via postordre, inkl broderi på dækkenerne.Det var super flot lavet og tingene kom hurtigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det lyder godt |
TCH |
20-01-2006 11:59 |
|
Jeg har lige bestilt et dækken i uldblanding til ingen penge, men overvejer nemlig at bestille deres regndækken, og så er det jo meget rart at høre lidt om, om det er noget der holder osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forresten |
TCH |
20-01-2006 15:32 |
|
Tina, dengang du bestilte brodering, kunne du da se hvordan de forskellige skrifttyper så ud? Jeg syntes ikke jeg kan se det på deres side?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Horze uld/fleece |
|
|
JEg har også erfaring med både ulddækkenerne fra horze og fleecedækkenerne samme sted fra. Pasformen er mildest talt ELENDIG. Ydermere er ulddækkenet foret i bringen med nylon. Det skurer frem og tilbage over hestens bringe og larmer forfærdeligt! De er meget store i bringene, lange ved flankerne og pasformen duer bare ikke. I hvertfald ikke til ponyer. Mine ponyer er hhv. en str 115 og 125cm. Fyldige kraftige ponyer, og til dem begge har dækkenerne elendig pasform. Mht. broderi er horze gode syns jeg. Har fået broderet en del hos dem (bla. omtalte dækkener, ellers var de røget retur). Du skal trykke på spørgsmålstegnet ved broderimenuen, så dukker typerne op 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gibben |
TCH |
20-01-2006 16:16 |
|
Jo, men hvordan ser hvordan typerne ser ud? Jeg kan sagtens komme ind og vælge hvilken slags skrift det skal stå med, men jeg er bare ikke sikker på hvordan typen ser ud - hvis du kan følge mig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| absolut enig |
Salta |
20-01-2006 19:15 |
|
Med Gibben.. Jeg har ligeledes 2 stk ulddækkener (forsk tykkelser) med broderi far Horze. Broderiet er super flot, kvaliteten på dækkenet udmærket (i hvert fald til de penge), men pasformen er aldeles absolut elendig! De er som før nævnt alt for store ved bringen. På min så store, at dækkenet (trods et forsøg på ekstra huller) ryger så langt ned af ryggen, at det kommer til at gnave og stramme ved manken - alle andre steder passer de fint.. Men det andet er så meget, at jeg har opgivet at komme til at bruge dem nogensinde..
Mvh Christina og Riga Medlem af SAK og D.Å.H.M (Jeg rider med gamacher, klokker, sadel, bid, sporer og pisk - hesten går med dækken og 4 sko - hvem sagde dyrplager??)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| salta... |
|
|
Præcis! På mine dækkener, er bringen så stor at bringespænderne praktisk talt sidder nede på hestens forben. Og så ryger de helt tilbage under brug selvom man lægger dem på godt fremme ligesom du beskriver dine gør. TCh - Ja jeg følger dig, men som jeg skriver skal du trykke på den lille cirkel med et "?" i. Når du gør det, kommer der et foto med sort baggrund og typerne frem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| storm shelter rug |
|
|
kører på anden vinter her hos mig, og der er kun gået en karabinhage foran. Ingen huller og det sidder godt på min hest. Det var sidste udvej, for sidste vinter ødelagde han 4 dækner, men dette holder endnu, både formen og sømmene. Det er fandme billigt nu. 368 kr. Det er lgie før jeg bestiller flere.
Smil forlænger munden Glæde forlænger livet Jeanette www.sitecenter.appaloosa.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dækken |
Newman |
21-01-2006 18:08 |
|
Jeg har lige købt et derfra. Det passer perfekt og virker til at være god kvalitet til billige penge. Jeg vil helt klart ikke have noget imod at købe dækkner der igen i fremtiden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak for svar |
TCH |
22-01-2006 17:00 |
|
Hm - jeg tror lige jeg prøver ulddækkenet jeg har bestilt først inden jeg bestemmer mig for, om jeg skal bestille andre dækkener. Gibben: Aha - Det er sådan det skal gøres 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ved intet MEN... |
|
|
Zoocity har 50% rabat på ALLE deres dækkener lige nu... Hentede fluks et par lækre vinter og stalddækkener da jeg fik nyheden.. DET kan man da kalde udsalg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke ros, men ris. |
|
|
Jeg købte deres Storm shelter rug vinterdækken til 550,da der ikke var udsalg. Det koster nu kun 368. Leveringstiden var ok og dækkenet var flot. Men ak Det passede i længden ,men var for kort i begge sider. Jeg lagde det så spredt ud på gulvet over hans gamle dækken og der manglede 10cm på hver side. Det var et str 165. Det ku så passe en hest der brugte 155,men det lå dårligt. Mvh Joani.
Des mere jeg lærer menneskene at kende, des mere kommer jeg til at holde af min hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har købt |
|
|
et vinterdækken fra horze. Det er rigtig godt, og passer super. Så jeg er ganske tilfreds
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| generel om horze.dk |
|
|
er der nogen der har erfaring med at bestille via nettet hos dem, er det godt eller er der problemmer, overvejer lige at bestilel en ny jakke, men skal lige høre om de har en ok leveringstid osv...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
jeg har købt et underlag med broderi, træktov og bandager derfra, leveringstiden var 8 dage... hvilket jeg synes er fair for en broderet vare... flot ser det ud, passer hesten perfekt... så jeg er tilfreds med dem..
Kommer hunde i himlen når de dør?? >o<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|