Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Alternativ til Stübben Scandica?
Forfatter: 
Dato:  14-01-2006 21:37

Hej

Jeg leder efter ny (brugt) dressursadel til min hest, flere mærker er blevet prøvet og indtil nu har Stübben Scandica (bom 32)ligget bedst. En Anky har ligget ok, mens Albion desværre har været håbløs.

Jeg søger en sadel med Scandica "pasform" men større afstand mellem sadelpuderne end de 4 cm Scandica'en har, nogen forslag?

Med venlig hilsen

Maria

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  15-01-2006 01:02

Winsor måske? eller kieffer. Jeg tror ikke hverken OS eller Passier har bredere bomme, men prøv at ring til Tattersall det må de kunne oplyse om, de burde også vide om Winsoren er bredere.

Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd

kig på flere
Forfatter: 
Dato:  15-01-2006 19:14

på min Stübben Scandica er der ca. 6cm mellem.

Spørg evt. en sadelmager om hjælp. Jeg fik lavet min bom 30 om til en 29½ ved hjælp af sadelmageren.

mvh

julle

0
0
Svar på denne tråd

prestige
Forfatter: 
Dato:  15-01-2006 20:05

prøv en prestige.

Den er i hvertfald bred i kammeret.

Hilsen LeneJ

0
0
Svar på denne tråd

Stübben
Forfatter: 
Dato:  16-01-2006 15:06
Jeg har en Stübben Romanus til salg. Det er også en bom 32. Jeg ved ikke hvor bredt kammeret er, men det er mere end 4 cm. Du kan skrive en besked til mig hvis du er interesseret.
0
0
Svar på denne tråd

Prestige
Forfatter: 
Dato:  17-01-2006 10:21

Jeg har købt en prestige hippos dresage, og det er en fantastisk sadel. Der er stor plads i kammeret, og jeg har fået en glad og veltilpas hest, der ligger ryggen til.

Hun har også gået med en scandica, men voksede ud af den. Jeg har herefter prøvet kieffer, isabel werth, albion, og windsor. den sadel der fungerede bedst var en passier grand gilbert til gisp 17.000 og så prestige sadlen, som koster 9500...

her er glade Jasmin, der traver derudaf med sin prestige sadel.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  18-01-2006 13:36

Tak for svarene Prestige lyder som en spændende mulighed.

Med venlig hilsen

Maria

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider