Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Ny metode til at optage Ridesport
Forfatter: 
Dato:  01-07-2020 13:19

Hej alle ryttere 😁

 

Jeg har brug for jeres mening.

Jeg kommer fra en lille virksomhed, som tilbyder solbriller med indbygget kamera.
Vi undersøger nu, hvilke hobbyer dette kan være interessant for, og vi har derfor oprettet en spørgeundersøgelse til dette formål.

 

Vi kunne rigtig godt tænke os at vide, om dette kunne være interessant for jer ryttere.

Derfor vil jeg sætte stor pris på, hvis i vil tage jer tiden til at besvare denne.
Hvert et svar tæller 🙏

 

Spørgeundersøgelsen tager cirka 2-3 minutter at besvare, og så er den helt anonym.

Hvis i kunne tænke jer at se, hvordan en optagelse fra en af vores solbriller ser ud på ryggen af en hest, så kan jeg henvise til denne video (ikke vores side):
www.instagram.com/p/CBdcxCLF0bv/ ?utm_source=ig_web_copy_link

 


Undersøgelsen kan findes her:
forms.gle/se18XRRTyQU74L7Y9

0
1
Svar på denne tråd
 
 Hårdførhed
Forfatter: 
Dato:  01-07-2020 13:34
Umiddelbart har jeg meget lav interesse i at optage fra et par briller.

Skulle jeg bruge en optage-genstand skulle den hellere kunne stilles fx i ridebanesand og følge bevægelsen,så fx hest er i fokus automatisk.

...
Anyway.
Jeg er både blond og fordomsfuld. Kan I leve op til mine krav?

Kan jeres dims sidde behageligt under en hjelm?

Hvor let /svær er den at smadre? Solbriller I brystlomme, eller tabt fra panden af i 3 meters højde ned i grus? Kan det opbevares i et staldskab? (fugt, støv, svingende temperatur)
Dør brillerne af det?

Hvor brugervenlig er det?
Kan man tænde og slukke med en hånd?

Jeg vil have ting, der er rare at have på, svære at smadre, lette at bruge.
0
1
Svar på denne tråd
 
 Ok ide
Forfatter: 
Dato:  22-08-2020 11:33

Jeg ved da der er flere der bruger actioncams til dette, så der er det måske nok en meget god ide. Men personligt er det primært dressur, og der bruger jeg pt. PIXIO og er ganske glad for hvordan det kan følge mig rundt på banen, så jeg kan se min træning "ude fra" i stedet for det jeg i forvejen selv kan se.

 

Men jeg tror da så absolut der er et marked for det.


Bedste hilsner,

Christel - Ejer

EQUIWASH - Danmarks Måske Nok Bedste Dækkenvask

https://eqw.dk

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider