Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Min hest får tang - men hvor meget?
Forfatter: 
Dato:  23-03-2020 20:14

Hej Heste-nettet!
Jeg er begyndt at give min hest tang fra Danmark, og jeg kan allerede nu efter blot to uger se en forbedring hos ham, det gælder blandt andet ved muk/sår på benene, hvilket jo er mega dejligt, og jeg er så glad på hans vegne!
Meen, jeg kom så til at tænke på om jeg kan komme til at give ham for meget tang, hvad er jeres erfaringer med det?
Jeg et begyndt at bruge det her produkt www.dansktang.dk/shop/toerret-tang- til-dyr/tang-til-heste/
Jeg prøver så vidt muligt at bruge danske produkter, så da jeg så produktet omtalt positivt på facebook bestilte jeg 2 kg for at prøve det af.
Mit sprøgsmål er ikke om produktet virker, for det gør det, men mere om jeg kan komme til at give for meget. Håber i kan hjælpe

0
1
Svar på denne tråd
 
 Dosering
Forfatter: 
Dato:  26-03-2020 17:13

Aner ikke hvad der sker hvis hesten får for meget - men der er en doseringsvejledning på produktet, kan jeg se. Den synes jeg da bare at du skal følge.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
1
Svar på denne tråd
 
 Reklame
Forfatter: 
Dato:  09-04-2020 05:25

Det skulle vel ikke være reklame (suk) en profil OPRETTET i 2020, der også skriver om tang i profilen, men som ikke kan læse sig til doseringen af et produkt, selvom det står derinde? Neeeeej det lugter af reklame, beklager...


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.tensparkles.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tang til min hest
Forfatter: 
Dato:  20-04-2020 15:38

Jeg har snakket med det om fundet en start dossering.

TenSparkles må jeg ikke spørge om et produkt fordi min profil er ny? - i stedet for kunne det være rart hvis du forholdte dig til mit spørgsmål, tror du jeg kan komme til at give for meget - kan jeg give for mange vitaminer og mineraler på denne måde?
Et er hvad forhandlere siger, noget andet er jo hvordan det i virkeligheden forholder sig. Og det er jo sådan set det jeg spørg om...

0
1
Svar på denne tråd
 
 Det korte...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2020 20:49

... Svar er; Ja, du kan godt komme til at give for mange vitaminer og mineraler.

Jeg kender intet til tang, men hvis du overdoserer, risikerer du at hestens vitamin- og mineralbalance forrykkes.

Ideelt set burde du få lavet en foderplan over alt det foder, hesten får, for at være sikker på, at den får det, den skal i de rigtige mængder.


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

1
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider