Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Klagesag, søger erfaringer med dyrlæge!
Forfatter: 
Dato:  08-03-2018 15:35

Hej HN

Jeg er ved at oprette en klagesag over dyrlæge Mads Bruntze og søger i den forbindelse andre som har haft negative oplevelser med ham. Jeg kender allerede til 1 andet tilfælde, men jo flere vi står frem jo bedre.

 

Jeg kan kontaktes herinde eller på mobil: 30 27 16 19

0
3
Svar på denne tråd
 
 dyrlæge
Forfatter: 
Dato:  09-03-2018 06:52

det tror jeg bliver svært da vi er mange der er glad for ham og husk det er dyr han arbejder med. og det er menneskeligt at fejle selv for dyrlæger men det er altid svært når det går ud over et kæledyr især når det er ens eget

1
1
Svar på denne tråd
 
 Mads Bruntse..
Forfatter: 
Dato:  09-03-2018 11:18
Hvis man vælger at oprette en klagesag, skal man virkelig være så sikker i sin sag, at dyrlægen på ingen måde har gjort sit arbejde korrekt..
Hjemme hos os valgte vi en gang at lade en regning fra dyrlægerne Himmerland gå i retten, fordi vi mere at hun havde fejlbehandlet en kolik på vores travhoppe, netop fordi hun faktisk overhovedet ikke havde havde behandlet den på nogen måde.
I retten fik vi at vide, at for at vinde en sag over en dyrlæge skulle vi faktisk slæbe vores døde hest med ind i retten, men et bevis i halen på at denne dyrlæge rent faktisk havde fejlbehandlet hende..
Og ned beskeden om at det kunne vi godt forberede os på at vi ikke havde en jordig chance for at vinde den.

Med det sagt, et det måske lige værd at trække vejret en ekstra gang og tænke dig godt om.

Jeg bruger personligt selv Mads, og jeg har aldrig haft bedre dyrlæge.
Hsn behandler hesten på Aller bedste vis, og han er super grundig.
Vores stald brændte for et par år siden, 2 heste døde og en måtte akut aflives, Mads var der næsten lige efter jeg havde lagt. Røret på, aflivet hesten, tilså alle dem der kom ud grundigt, kom tilbage op til flere gange bare for at se at De stadig var ok, hans hjerte til dyr, og til hans arbejde er stort.
Sidst har han lavet hest igen, ud af en hest med et voldsomt åbent sår på sit ben.
Chancen for at hun skulle blive hest igen var små, men han lagde kærlighed og flid i hans arbejde, og jeg har stadig min hest..
Hjemme ved os kan vi kun sige positivt af Mads og hans arbejde, vi skifter med garanti aldrig nogensinde dyrlæge, og vil til enhver tid anbefale ham til andre..

{> MVH Maja,Snaske og Snuble {>
1
1
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  14-03-2018 08:09

Jamen det er da super at han også kan finde ud af at være en ansvarlig dyrlæge, det er desværre ikke min erfaring og jeg er kommet i kontakt med andre der heller ikke deler den (også anden dyrlæge). Min hest som han behandlede, døde, og jo det skyldtes manglende og for sen behandling samt mangelfuld diagnosticering fra hans side. Hvis man ikke gider at behandle hesten, så henviser man kunden til en anden dyrlæge - man lader den ikke bare dø en smertefuld død selv! Han burde ikke praktisere.

2
3
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  14-03-2018 08:18

og ja fejl, det er da særdeles nemt at lave fejl når man ikke følger de rutiner og procedurer man lærer på veterinærstudiet, men har et så afslappet forhold til strukturen i diagnosticeringen at denne bliver mangelfuld. Det er ikke i orden og slet ikke det samme som at aflive en hest efter en brand! Jeg har tænkt mig at gå så langt somjeg kan i denne sag, om det så også involvere at kontakte pressen.

1
4
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider