Sur situation du står i.
Jeg har selv stået i det samme, det var så wrap der var muggent - og jeg endte med at måtte smide for 6500 kr wrap ud.
Min egen fejl, at jeg ikke havde tjekket på forhånd, hvordan sælger forholdt sig til returnering.
Hvis jeg var dig, så ville jeg kontakte sælger igen, og fortælle at nu har DU været large og forsøgt at sælge høet - hvilket så ikke kan lade sig gøre - så nu synes du at det er op til ham at holde dig så vidt muligt skadesløs, så hvad er hans forslag ?
Vil han ikke "gøre noget" så har du forhåbentlig kvittering på købet - og så må du jo sige, at du så vil kontakten advokat.
Om det reelt kan svare sig.....det ved jeg ikke, men måske "tanken" om at du vil gøre det, kan gøre sælger mere samarbejdsvillig.
Har du ingen kvittering - ja så kan du ikke gøre noget.
Men du må nok forvente, at du skal ud næste år og finde en ny leverandør - og så gør det meget klart mht hvordan du og en ny leverandør håndterer produktreklamation.
Hø og wrap er jo et naturprodukt, så en gang imellem vil man risikerer skader, det skal bare ikke være hele læsset.
Mvh Charlotte