Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 transport af føl
Forfatter: 
Dato:  01-12-2017 12:17

Hej jeg mangler en der kan hente mit welshføl i sydsverige jeg har set at stutteri MR kører heste men har bare aldrig hørt om dem før, er der nogen der har erfaringer med Stutteri MR

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, god erfaring
Forfatter: 
Dato:  02-12-2017 23:40

Jeg købte en hoppe for godt to mdr. Siden nu, og den blev hentet af Stutteri MR.

Meget prof. Læsning ( nu gik hoppen også lige op) og fin service.

Så anbefaling herfra.b


Tilbyder opstaldning og fysioterapi til ryttere

se mere på

www.staldlauenborg.dk

www.lauenborgfys.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stutteri MR
Forfatter: 
Dato:  04-12-2017 22:22

Hun hedder Marianne Rask, og bor ca. 10 km fra mig. Jeg har redet i hendes ridehal et par vintre. Meget søde mennesker, både hende og manden, og de har nogle temmelig gode heste.

 

Jeg har aldrig kørt med hende (kører selv mine heste), men ville slet ikke være ked af at overlade dem til Marianne.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Det skal jeg sige dig i morgen
Forfatter: 
Dato:  06-12-2017 06:43

Når hun kommer med mit nyindkøbte hingsteføl, der skal fra Mors og så hjem til mig på Sjælland.

 

Jeg fik hende anbefalet af avler, der har brugt hende og kun havde pæne ord at sige om hende.

 

Hun slår mig som værende meget professionel. Giver besked til avler idag om hvornår hun er der, og så får jeg besked om forventet ankomst.


Hilsen Nana

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hun får de bedste anbefalinger herfra
Forfatter: 
Dato:  11-12-2017 04:49

tog selv kontakt til sælger omkring afhentning, og ringede til mig 30 min. før ankomst.

Lækker bil og kunne aflevere et ustresset føl på matriklen, der havde haft en god oplevelse.


Hilsen Nana

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-12-2017 08:02

mange tak for svar og jeg valgte MR til transport og er yderst godt tilfreds med transport af mit føl fra sverige så stor ros til MR

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider