Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 HJÆLP SIKKERHEDSVEST HASTER
Forfatter: 
Dato:  07-08-2017 10:40

hejsa alle hn-ænder

panik panik panik, jeg har endelig fået overbevist mig selv om at der må findes en sikkehedsvest der er til at holde ud og ha på. en air vest er ikke lige en mulighed pt.

er jo både i panik over at skulle finde en i den jungle OG over jeg rent faktisk har fået overbevist mig selvom at det er en god ide

 

MEN FOR H DA, JEG ER JO PÅ HERRENS MARK, ANER IKKE HVILKEN :-(

den skal være flexibel og rar at ha på, ellers ender den med at bare hænge

 

den skal bruges til hovedsagligt spring, hvad kan i anbefale og hvad med størrelser??

 

har tænkt på feks komperdell eller racesafe, de er bare mega dyre :-( er der nogen billigere veste der er til at ha på?

 

STØRRELSE : jeg er 173 høj og vejer 57kg rimelig stor barm hvad størrelse tænker i? (bla komperdell er næsten umuligt at finde i en butik så hvis det ender med den så ku det være rar at vide hvad i mener, umiddelbart siger måleskemaet l, men synes det lyder vildt)

 

håber i kan vejlede mig

tusinde tak

 

hilsen loui

0
0
Svar på denne tråd
 
 Airowear
Forfatter: 
Dato:  16-08-2017 12:35

Jeg er rigtigt glad for min Airowear vest.

Når jeg har haft den på i ganske kort tid, tænker jeg overhovedet ikke på at jeg har den på (med mindre det er en varm sommerdag - den holder jo på varmen)

Det eneste tidspunkt hvor jeg tænker lidt på den er når jeg skal af og på - men mens jeg rider - der er den der bare.

Nu er vi meget forskellige i bygning, så det vil ikke hjælpe dig at prøve min - men jeg kan fortælle at jeg købte den online ud fra måleskemaet på deres hjemmeside - og den passer perfekt.

Den model der hedder Womens Outlyne har lidt facon foran så der er plads til at have kvindelige former.

Den er i 7 størrelser og inden for hver i 4 længder - så det bør være muligt at finde en der passer.

www.airowear.co.uk/en/product/women- outlyne/

 

Hööks har dem (og vist endda på tilbud lige nu) - men har nok ikke alle størrelser på lager. Så mål først hvilken du mener vil passe og hvis de ikke har den, kan den nok bestilles. Eller du kan bestille fra England eller Tyskland. Jeg gav ca 1600 for min, købt på ebay.co.uk


£isbeth & Baloo


Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Equipage Comfort
Forfatter: 
Dato:  17-08-2017 09:08

Jeg er glad for min equipage Comfort, jeg prøvede mange forskellige, bla. Komberbell og andre ret dyre modeller, men denne her sidder bedst på mig og jeg har fuld bevægelsesfrihed i den - i modsætning til flere af de andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv dem
Forfatter: 
Dato:  17-08-2017 12:51

Der er ligeså meget forskel på vestene, som der er på os der bruger dem :)

Du er nødt til at prøve de forskellige modeller på egen krop. Find en velassorteret udstyrsbutik, som fører forskellige mæker - og måske skal du køre til nabobyen også ;)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider