Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Søger opstaldning m/god sygefold nær Kbh
Forfatter: 
Dato:  05-06-2017 18:58

Søger opstaldning med god sygefold, meget foder og mulighed for fuldpas til en fornuftig penge - hjælper gerne til, når jeg er der.

Vi har dog ikke længere brug for super faciliteter, da min hest står med gaffelbåndsskade og ikke kommer til at springe i 2017.

Jeg bor på Nørrebro, så jeg tænker indenfor 30 km derfra. Det vigtigste er dog, at han får det godt. Han er en kær, følsom fuldblodsvallak med høj forbrænding, som har brug for andre heste omkring sig.

I forhold til fold skal han kunne se andre heste, men han trives godt på egen fold. Han skal stå på lille fold, ca. 5 x 5, men det er ikke svært, da han ikke behøver strøm på hegn. Jeg har selv hegn, som jeg kan rykke rundt på, hvis folden er for stor. Han skal helst ikke stå i for meget mudder pga. hove, og han skal have wrap med på fold hver dag (medmindre vi kan rykke rundt til nyt græs løbende).

Og i forhold til foder, så kræver han meget kraftfoder (3-4 kg) plus olie samt ca. 9-10 kg. wrap. Jeg kan sagtens selv købe og blande foder, men også fint med jeres foder, hvis I har foder uden for meget stivelse og havrefrit.

Mulighed for fuldpas: Jeg vil gerne have nogle dage hver uge, hvor jeg ikke skal ud til ham, og jeg vil gerne kunne tage på ferie og lignende og få ham passet, men ellers kan jeg godt selv muge mm. ( Jeg vil evt. også gerne hjælpe med at muge andres bokse, fodre, lukke ind/ud, de dage jeg er der).

Faciliteter/træning: Pt har vi kun brug for en fast bund, så vi meget stille og roligt kan genoptræne, så det kan enten være bane, ridehus eller stier. Hvis vi skal blive stående på sigt, her tænker jeg engang i 2018, så skal der dog være helårsbane med lys eller ridehus i nær rideafstand. (Jeg har selv bil og trailer, så vil kunne køre ham til springtræning ude).

I forhold til pris tænker jeg maksimalt kr. 3.000 inkl. foder og gerne mindre.

Så hvis I har nogle ideer til et nyt fantastisk hjem til min guldklump, så sig til

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider