Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 rytterstuen go or nogo
Forfatter: 
Dato:  21-05-2017 12:44

Hej alle læsere.

Jeg vil gerne købe et par ridebukser hos Rytterstuen, jeg bor desværre i Aalborg, og har der fpr ikke muglighed for at komme ud i den fysiske butik. Jeg har læst et sted at rytterstuen ikke er det bedste sted at online shoppe, kan det passe.

Jeg vil gerne høre fra folk som selv har oline shoppet på denne side.

tak på forhånd.

Hilsen Mie

0
0
Svar på denne tråd
 
 No go....
Forfatter: 
Dato:  07-08-2017 05:23

Ingen anbefaling fra mig!

 

Min grund:

Købte fine Animoridebukser til min niece. Desværre var de ret stramme i livet (dette kunne forretningen været på forkant med og have beskrevet i varebeskrivelsen) Jeg sender dem retur med ønske om at bytte dem til et par andre dyre ridebukser. Desværre kan de ikke finde dem på lageret og derfor skal jeg blot have pengene tilbage. Da beløbet sendes retur, er der fratrukket fragt! Da jeg jo også selv betalt min egen returfragt synes jeg, at det blev lidt dyrt at handle med dem.

Jeg havde flere gange telefonisk kontakt med forretningen - hvilket var både høfligt og iorden servicemæssigt - men der skete bare ikke noget og jeg måtte først rykke for ikke at have fået de ønskede ridebukser og herefter måtte jeg rykke for at få mine penge.

 

Jeg købte jeg også en striglekasse med indhold - jeg har siden fundet ud af, at jeg kunne have sparet mange penge ved at købe den et andet sted.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider