Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 anssems heste treiler
Forfatter: 
Dato:  28-01-2017 13:50

vi har på ny heste treiler og er faldet over den her er der nogen har inde som kender den som ved om den er god eller dårlig www.kongeaa.dk/pi/ Anssems_PTH_2000_Priva...2_257.aspx

håber der er nogen som kender den som kan komme med gode eller dårelige erfaringer

hilsen maria

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2017 01:17

Den lyder til, at være så ny så det nok er svært at sige noget om endnu.

Jeg har aldrig selv set en.

Umiddelbart lyder den til at være fin, ingen træ, intet der ka rådne.

Fin stor trailer.

Ta et kig på den, og gå efter mavefornemmelsen.


HorsePhotoHolic

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 trailer til 55K
Forfatter: 
Dato:  30-01-2017 10:17

hvis du gerne vil betale ca 55K for trailer så kig på Bøckmann de kører pt noget jubilæums kampagne til ca 60K.

 

Og Bøckman er et kendt mærke der plejer at holde prisen hvis man skal sælges efter nogle år- det ville jeg være bange for den du linker til ikke gør, foruden holdbarheden er ukendt.

 

 

 

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 håber det den rigtige
Forfatter: 
Dato:  30-01-2017 21:01

jeg har været ved at kike på børkmann men skal jeg have det udstyr som jeg skal have i en treiler kommer børkmann alt for højt op i pris og samt er de ret tunge i det

nu har jeg tænk mig at have den her treiler i mange år så længe jeg har hest den er total vedligeholdes fri det er børkmann ikke i hvertfald ikke dem jeg har set

ved ikke om de holder prisen børkmann holder kun prisen pga deres navn og hvis de har kommer frem påå stævne pladserne tror jeg også de vinder lidt frem men som sagt ved jeg det ikke det er nok mest et sats jeg har gjordt har nemlig bestilt en i sort nu håber jeg at jeg bliver glad for den elelr hesten gør har ledt efter ny i 2 år uden at finde den rigtige og efter at have solgt den gammel treiler måtte jeg til i gang med at finde en ny inden stævne tiden starter så krydser finger for den her er den rigtige for mig og min penge pung

0
0
Svar på denne tråd
 
 vedligeholdelsefri??
Forfatter: 
Dato:  01-02-2017 09:59

ingen trailere er vedligeholdelsefrie- alle skal have lavet bremser, smøres hist og pist mv

 

men alle glasfiber trailere kan ikke rådne hvis det er hvad du mener med vedligeholdsfrie- og det er de større bøckman, mustang etc

 

Nu er jeg nysgerrig. Hvilket udstyr har Anssem som Bøckman ikke har?

model master som der køres kampagne på har da en del udstyr og er i glasfiber foruden den har individuelt affjedrede hjulophæng- noget jeg er mega glad for i min Mustang da det giver god komfort for hestene man kører med.

www.neergaard.eu/Böckmann_- _Danmarks_mest_eftertr...stetrailer- 33219.htm

 

Mht vægt er Anzeem med alm egenvægt for en glasfiber trailer

Totalvægt: 2000 kg

Nyttelast: 1250 kg.

dvs 750- det samme er min mustang allround med(men en totalvægt på 2400). hvad har Bøckman af egenvægt siden du finder den for høj???

 

 

 

Kan læse du har bestilt Anssem- tillykke med handlen.

 

 

Karina

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 treiler
Forfatter: 
Dato:  01-02-2017 19:34

nu var denne her tråd ikke et ? om hvilken treiler jeg skulel vælge men om nogen kender denne treiler godt som skidt

og ja ville da gerne have hafgt en børkmann men sådan blev det ikke jeg håber jeg kan blive glad for denne her i mange år

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider