Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Dressurhest i ridning Sjælland - hvem?
Forfatter: 
Dato:  20-01-2017 20:21
Hej! :-)

Har I erfaring med at sætte jeres dressurhest i ridning? Hesten er på L niveau - skal gerne rykkes. Hvem anbefaler I?

Budgettet er 5000 og derunder.

På forhånd tak!
0
0
Svar på denne tråd
 
 prisnievau
Forfatter: 
Dato:  23-01-2017 06:30

forstå jeg det ret at du vil have flyttet din hest fra L til M niveau ? eller fra La1 til LA4 eller ???

 

Og betale max 5000 for alt inkl ?

 

Dette bliver nok svært at finde en kval rytter der kører proff stald der vil gøre det til denne pris. Alene boksleje, foder etc koster en væsentlig del af de 5000 dkk dvs der er ikke ret meget tilbage for ridning af dyret.

 

de priser jeg kender til ligger på 6-8000 dkk + moms

 

Yngre heste der skal tilrides kan evt findes billigere steder, men når vi taler en hest der skal videreudd koster det.

 

Har jeg misforstået dit indlæg så sig endelig til- for vil du betale max5000 + evt boksleje er det jo en helt anden snak

 

 

Karina

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Må gerne komme til Jylland
Forfatter: 
Dato:  26-01-2017 19:51

Hej, nej 5000 i alt. Egentligt er det en fejl, at jeg har skrevet Sjælland for jeg er fuldt ud klar på at køre den til Jylland, hvor 5000 og derunder er en ganske normal pris. Jeg er klar over at det ligger på den anden side af 7 herovre... Jeg kan åbenbart ikke redigere i indlægget, så må nok lave et nyt :-/

 

Den er på L og skal videreuddannes. Mere for at understrege, at rytteren skal formå at rykke den. Det er nok lidt svært at sige, at den skal et niveau op ligefrem - det er jo individuelt fra hest til hest, hvor hurtigt sådan noget går :)

 


 

Grevens Rumba, e. Blue Hors Romanov x World Cup 1, tysk oldenborg, B-hest i dressur, Vallensbæk Ridecenter

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sjælland
Forfatter: 
Dato:  24-02-2017 18:24

hejsa,

ved ikke om det stadig er aktuelt men hvis du søger en dygtig rytter på Sjælland så kan jeg anbefale Linea Fogh Pedersen fra stutteri levita.

 

hun er super dygtig og rider på hestens præmisser. Hun koster under 5.000

 

du kan evt prøve at kigge på hendes hjemmeside stutterilevita.com eller finde hende på Facebook, bare søg efter stutteri levita.

 

Hilsen

Line

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider