Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  26-11-2016 17:18

Hej folkens.

 

Nogle der kender til opstaldning i eller nær Kokkedal?

 

Jeg studerer pt på Frederiksberg og flytter snart til Kokkedal. Jeg overvejer at låne en hest fordi jeg ikke har råd til at købe en pt, men meget savner at ride og ikke har kunne finde en rigtig part der passer til mig.

Jeg står dog med overvejelser om tid og penge, som altid!

 

Tidsmæssigt vil min kæreste hjælpe ved at passe hesten de dage det kniber, men jeg vil stadig have brug for at opstaldningen er noget nær fuldpas, da jeg er på uni 30-40 timer om ugen og derfor skal være sikker på at hesten stadig får ordnet boks og ISÆR bliver lukket ud og ind hvis det kniber for mig tidsmæssigt.

 

Og her kommer der økonomiske ind i billedet. Fuldpas er som regel super dyrt. Har set på Hørsholm rideklub, men det vil gennemsnitligt koste mig ca 3400 om måneden alt inkl at have opstaldet der, hvilket er absurd mange penge når man er på SU og har en husleje at betale :-(

 

Så nogen der kender til nogle gode steder eller eventuelle alternativer? Er ikke særlig kendt i området endnu ;-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Storkøbenhavn
Forfatter: 
Dato:  27-11-2016 12:05
Jeg boede i Storkøbenhavn som studerende.

Dengang kostede heste opstaldning let det samme eller mere end et kollegie værelse.

Der er sikkert små private steder, men det er via mund til mund, forventer jeg.
Medmindre du bor gratis hos kæresten eller har ekstrem høj timeløn på dit studiejob, så vil jeg være overrasket, hvis det lykkedes.
Hvad med at tale med alle i dit netværk og fortælle, at du søger en halvpart?
Det er nok nemmere at finde på budget.

Sorry, det var ikke hvad du ville høre
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det KAN lade sig gøre :-)
Forfatter: 
Dato:  28-11-2016 19:54

Tro mig, I've tried :/ men ved det kan lade sig gøre og har også fundet en metode både med husleje, dyr opstaldning mv. men jo lettere man kan finde det jo bedre :) Derfor jeg søger nogle der kender området og lidt mere til mulighederne :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider