Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Refleksdækken til bareback
Forfatter: 
Dato:  02-11-2016 10:11

Jeg rider ofte uden sadel, når jeg rider tur, men jeg rider også ofte i mørke, og det har givet mig et lille problem.

 

Alle de refleksdækkener, jeg kan finde, er lændedækkener. Og det duer ikke, når man rider uden sadel, da de glider ned, hvis der ikke er en sadel til at holde dem oppe.

 

I stedet ville jeg gerne finde et dækken med bringeluk med masser af reflekser og også gerne i skrig-gul/orange.

 

Findes det? Det er nemlig ikke lykkes mig at finde endnu :-(


 

 

Mvh. Julie

 

---

 

Nu som ponyejer af Frederiksminde Mickey.

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-11-2016 11:46

Mvh Mie C.

Med dragen Teaser

 

Vil du følge med i daglige opdateringer?

følg med her:

www.facebook.com/dvdragenteaser

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-11-2016 13:32

Jeg glemte at sige, at jeg gerne ville undgå dækkener med hul ved sadlen, da jeg også går mange ture.

 

Men ellers er det et godt bud :)


 

 

Mvh. Julie

 

---

 

Nu som ponyejer af Frederiksminde Mickey.

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-11-2016 14:26

Ja okay- sådan et du specifikt søger har jeg endnu ikke stødt på og jeg kiggede på MANGE refleksdækkener, både på danske og udenlandske sider

 

Jeg syntes dog at mit fint bliver liggende selv uden sadel på, men jeg kan godt se det selvfølgelig ikke er optimalt med hullet, hvis formålet også er at beskytte mod vind/vejr og ikke kun for at blive set i trafikken


Mvh Mie C.

Med dragen Teaser

 

Vil du følge med i daglige opdateringer?

følg med her:

www.facebook.com/dvdragenteaser

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Gør det selv
Forfatter: 
Dato:  02-11-2016 19:26

Jeg købte sidste år en rulle reflekstape på ebay. Sådan noget til blandt andet at klistre på lastbiler. Har ikke fået det afprøvet endnu, men tænker det kan klistres på diverse skridttæpper, grimer, klokker og andet. Sådan et almindeligt skridttæppe kan opgraderes med reflekser. F.eks. et walkerdækken med nylon ydre eller en liner til et dækken. Tror ikke det kan hæfte på et ulddækken.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Refleks spray og vest
Forfatter: 
Dato:  03-11-2016 18:39
Hvad med en refleks vest til rytteren?

Alternativt kan man købe spray til ting, og en anden version til dyrs pels, som virker reflekterende.
Jeg bruger det af og til på min sorte hund..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Refleksdækken
Forfatter: 
Dato:  03-11-2016 22:25

Det her er noget af det første, der kommer frem, når jeg googler på "refleksdækken": www.dorthesrideudstyr.dk/produkt/ refleks-daekken/

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-11-2016 12:25

Tak for alle svarene :-)

 

MieChristine: Dækkenet skal også beskytte mod regn, da han går med regndækken. Så jeg tænker, det ikke er så smart med en våd ryg, som man så lægger et dækken på, når man er færdig med gåturen.

 

Pærevælling: Jeg har faktisk også tænkt på, om jeg mon selv kunne finde på noget :-) Det kunne godt se ud som om, at det er det, der bliver løsningen.

 

Doctor Who: Rytteren har skam også vest på, men da vi ofte rider/går i bælgmørke langs en trafikeret vej med tung trafik, kan den ikke få for lidt med reflekser.

Interessant med den spray der :-)

 

Sif: Jeg har kigget på det og det er præcis sådan et dækken jeg leder efter. Men uden fyld. 200 gr er alt for meget til ridebrug, da hesten ikke er klippet.

 


 

 

Mvh. Julie

 

---

 

Nu som ponyejer af Frederiksminde Mickey.

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  04-11-2016 15:52

Tror ikke det dækken du efterspørger findes, så du må finde din kreative side frem, godt bud er et Walker dækken, det kun du så påklistrer al det refleks du har brug for

 

www.lehmanns-rideudstyr.dk/shop/ bucas-power-walker-6241p.html

1
0
Svar på denne tråd
 
 Refleks spray?
Forfatter: 
Dato:  04-11-2016 16:37
Prøv at Google refleks spray?


Det er billigt, ses næsten ikke i dagslys men virker når det sprayede område rammes af en lyskegle.
Spray det på et regn dækken og problemet er løst?


https://www.thansen.dk/bil/olie-og-kemi/spraymaling/refleksspray/refleks-spray-invisible-bright-100-ml/n-2144033697/pn-2144033695/
1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-11-2016 22:46

Nu kommer jeg lige tilbage i tråden, da jeg faktisk tror at jeg har fundet sådan et dækken du leder efter :)

 

- I Hööks i Herlev Jeg var tilfældigvis derude idag, og der hang lige præcis sådan et dækken.. Et vind/vandtæt, helt ridedækken i halv orange med refleksdetaljer (hele oversiden) og halv blåt (sådan skråt på det nederste stykke) med hals og halerem, en enkelt aftagelig gjord under maven og to små huller, til hvis man ønsker at have stigbøjlerne udover dækkenet.

 

Jeg købte det faktisk selv , fordi det var så smart ;)

 

Nu har jeg lige googlet på deres hjemmeside og der er dækkenet ikke tilgængeligt :(

 

Jeg kan prøve at tage et billede af det, så kan du se om det kunne være sådan et..

 


Mvh Mie C.

Med dragen Teaser

 

Vil du følge med i daglige opdateringer?

følg med her:

www.facebook.com/dvdragenteaser

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 ja gør gerne det
Forfatter: 
Dato:  08-11-2016 18:44

det er vi andre der også gerne vil se :) - når man går ture om vinteren i mørket så mangler man et sådan - eller til skridtturene uden sadel :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2016 07:04

dækkenet fra hooks har de haft på deres hjemmeside, det er nok en udgået model de har haft en rest af i Herlev ?



/Line

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-11-2016 08:56

MieChristine: Det lyder som en mulighed. Var der flere dækkener eller kun det ene du købte?


 

 

Mvh. Julie

 

---

 

Nu som ponyejer af Frederiksminde Mickey.

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-11-2016 10:14

Line, det ved jeg faktisk ikke om det var, det hang meget synligt fremme som udstillingsmodel :)

 

Julie:

De havde en del af dem i både skrigorange og lyserød


Mvh Mie C.

Med dragen Teaser

 

Vil du følge med i daglige opdateringer?

følg med her:

www.facebook.com/dvdragenteaser

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-11-2016 10:35

MieChristine: Jeg har netop talt med dem i butikken, og de har lagt et orange til side til mig :-) Kan nemlig først nå derud på tirsdag og turde ikke risikere at nogen kom mig i forkøbet

 

Hun mente også, at det var en udgået model, men de har stadig en del tilbage. Især i lyserød. Hvis andre også er interesserede :-)

 

Hun nævnte faktisk også, at der var røget et par stykker fornyligt, så måske denne tråd har sat gang i salget derude ;-) haha


 

 

Mvh. Julie

 

---

 

Nu som ponyejer af Frederiksminde Mickey.

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-11-2016 09:14

Fedt Julie, så håber jeg at du kan bruge det :)!

 

Nu har jeg endelig taget et billede af det, så i andre også kan se det. Jeg er mega begejstret for det, det har alle de funktioner jeg søgte Der er en del reflekser bagpå, det kunne jeg dog ikke lige få et billede af samtidig med at jeg skulle holde hesten ;)

 

Jeg har fastmonteret for og baglygte på det, så vi også har lys på.

 

Billede

 


Mvh Mie C.

Med dragen Teaser

 

Vil du følge med i daglige opdateringer?

følg med her:

www.facebook.com/dvdragenteaser

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider