Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Silikone eller fuldskind ridebukser?
Forfatter: 
Dato:  15-08-2016 00:36

Hvad bruger I, silikone eller fuldskinds bukser? Hvorfor har du valgt det du bruger, og fordele/ulemper ved begge typer? :)

0
0
Svar på denne tråd

Tjah...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2016 09:12

Jeg har prøvet forskellige mærker med silikone, men det dur ikke for mig.. De er måske OK i starten, men bliver hurtigt slidt. Jeg har forsat et par Pikeur med grib, men dem rider jeg ikke dressur i da jeg ikke synes jeg sidder nok fast. Jeg køber kun fuldskind fra nu af.

/Line

1
0
Svar på denne tråd

glad for grib
Forfatter: 
Dato:  17-08-2016 11:44

har i mange år redet i bukser med kunstskind fuldbag- men fik sidste år et par Pikeur model barinja med fuld grib. Dem er jeg godt nok glad for, så mit næste par bliver også med grib.

Rider dagligt- ofte et par timer pr dag, og gribben/silikonen er som ny.

Men har hørt flere med Animo der beklager sig over gribben løsner sig...

Karina

0
0
Svar på denne tråd

ddddddd
Forfatter: 
Dato:  17-08-2016 12:54

Ingen af delene. Jeg rider nemlig helt uden noget - altså hverken med skind eller grib til hverdag. Jeg er dressurrytter.

Jeg har dog noget grib effekt på mine hvide ridebukser. Det er noget sort noget med ekstra grib effekt. Det er dog ikke de der små gennemsigtige mønstre/nubber du også kan få. Dem har jeg ikke prøvet, men har hørt de bliver hurtigt slidt.

Jeg hader skind så det rider jeg slet ikke med.

Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd

Kun knæ..
Forfatter: 
Dato:  20-08-2016 10:29
Jeg startede igen som voksen for.. Hm.. Halvandet år siden?

De første bukser var fuld bag, kunstskind.
Jeg sad elendigt. Okey jeg var ny igen, men jeg kunne slet ikke finde ud af at holde bagdelen i sædet.

Jeg går nu efter grip eller skind ved knæ. Men intet bagi. Det er meget bedre!
Mine yndlings er ridetights.. Ultra glatte sikkert, men super behagelige. Der er lige lift grip ved knæ og jeg sidder godt.
Har ingen bukser helt uden noget, synes markedet for helt enkle bukser er sparsomt?
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider