Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Andis klipper til islænder
Forfatter: 
Dato:  05-03-2016 20:27

Halløjsa alle sammen,

Er der nogen af jer som har erfaring med Andis AGC2 Super 2-Speed Horse Clipper til hesteracer med kraftig pels? Jeg kan godt li denne klipper pga den er lydløs, god pris og nem at håndterer. Den skal bruges til bringe klip og til en stribe på begge sider af halsen på ca 6 heste om året.

klipperen kan ses her:

www.thordal.dk/shop/andis-agc2- super-208p.html

0
0
Svar på denne tråd

Det bliver et sats
Forfatter: 
Dato:  07-03-2016 06:47

jeg har den som 'finklipper' maskine. Med 3 forskellige skær til. Og det er ofte den ikke kommer langt i fx islænder pels.

Der skal min store klipper frem.

Det kan nok lade sig gøre med tålmodighed, men jeg ville hellere kæbe en stor maskine.

(Jeg har faktisk sågar et sæt skær til får, på min store maskine, fordi selv den bliver udfordret indimellem i de helt tykke pelse, med almen heste skær).

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området: www.hesteklip.dk

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  12-03-2016 07:26

mange tak for dit svar :)

kan du anbefale en klipper som ikke koster en bondegård, men som er god til de langhårede hesteracer? :)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  16-03-2016 10:49

ikke spare lige her.

Bare denne vinter har jeg set islændere blive "plukket" af billige maskiner, fordi pelsen har været en for stor udfordring (og maskinerne kan være noget juks sådan helt generelt).

Så jeg ville enten lede efter en god brugt (Fx så har min "dealer" ofte nogle brugte på lager, han sælger med en god garanti), eller spare de sidste penge til en god.

Personligt elsker jeg min Hauptner 2000. Den er ikke SÅ dyr.

Men ellers er Asceloup og Heiniger andre mærker, jeg ville kigge efter.

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området: www.hesteklip.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider