Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Sadel til kort/bred 1. pony
Forfatter: 
Dato:  28-02-2016 17:01

Kære gæve ponyfolk

Har I gode tips til hvilke sadelmærker som er velegnet til en kort men bred welsh cop 1. pony? Skal rides af ryttere i str. 34-38, forestiller mig en 16,5 tommer sadel. Vi er mest interesseret i en brugt kombidressur sadel, men er det overhovedet muligt? Hvad siger jeres erfaringer?

KH og tak

Selma og Lone

0
0
Svar på denne tråd
 
 dressur isabell werth
Forfatter: 
Dato:  29-02-2016 19:24

som har flytbare knæstøtter som du kan sætte så du sidder bedst...den nye model er lavet til korte heste

0
0
Svar på denne tråd
 
 eller måske wintec pro new
Forfatter: 
Dato:  01-03-2016 11:31

wintec pro new dressur, eller en anden af pro sadlerne kunne også være en mulighed.

 

det tænker jeg fordi, du skriver i gerne vil have en kombidressur, pro'ens sæde er mindre dybt end i isabel werth'en. nogen mener det er fastlåsende, det synes jeg nu ikke, men pro'en er bare mindre dressuragtig, selv om det er dressursadlen(jeg har begge sadler)

 

jeg har netop pro'en til min pony, i 16½, der er anlægsfladen ca 44-45 cm. jeg købte min brugt til 3000.

jeg bruge str. 38 og passer sadlen fint.

 


"Tankerne skaber forandringer. Oplev som ham, og du oplever svarene." citat af min dejlige hest Mystery

1
0
Svar på denne tråd
 
 vi har valgt
Forfatter: 
Dato:  02-03-2016 21:28

Kentaur Young Dressage til vores store ettterpony - men det er jo ikke kun bredden - men også selve ryggens facon . Vi havde stor glæde af lige at få en sadelmager indover - så er det lidt lettere at lede i den fantastiske sadeljungle..... :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-03-2016 21:56

Thorowgood T4 eller T8 i cob udgaven er designet til de korte brede heste og ponyer. God kvalitet og rimelig pris :)



Araberen blev skabt af Vinden.
Han er den vind, jeg lever af...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider