Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Kernehøj eftf. - uha! for en betjening!
Forfatter: 
Dato:  23-05-2001 10:35
For ca. 3 uger siden, kontaktede jeg Kernehøj eftf. da jeg manglede en kørelinie til arbejde med fra "jorden". Linien skulle have en bestemt længde som jeg bla. ved bliver produceret i Sverige, og da overnævnte firma importere en del vare fra Sverige, tænkte jeg, at det kunne jo være de havde den.

Desværre havde de ikke overnævnte linie, men den dame som jeg talte med, var så venlig at tilbyde mig, at undersøge hvad deres sadelmager ville have for at lave en til mig, hvor efter hun ville kontakte mig.

Efter 14 dage, ringede jeg til firmaet for at hører om de havde fundet en pris på linien.

Denne gang talte jeg med en ikke særligt kunde venlig mand, som direkte fortalte mig, at jeg skulle finde et andet sted at handle, og at de slet ikke ville få lavet sådan en linie til mig, hvilket undrede mig noget især efter den samtale som jeg havde haft med firmaet for 14 dage siden, hvilket jeg nævnte - tak skæbne! - jeg blev simpelhen overfuset - og fik den besked at det faktisk var hans firma - hvor efter telefonrøret blev smidt på.

Efter den behandling er det både første og sidste gang jeg kontakter dem! Og det som undre mig mest ved dette er, at det var firmaet som tilbød mig en service - og ikke noget som jeg bad om.

Lene G. Iversen
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider