Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Stald Raypowers
Forfatter: 
Dato:  12-11-2015 10:25

Halløj

Er der nogen herinde, som har erfaring med opstaldning hos Stald Raypowers i Mårslet - negativt/positivt?

På forhånd tak :-)

0
0
Svar på denne tråd

Er det dem
Forfatter: 
Dato:  13-11-2015 15:47

Er det dem der har de der store drivhuse?

0
0
Svar på denne tråd

Raypowers
Forfatter: 
Dato:  13-11-2015 21:28

Ja, det er dem med drivehusene og heste-svømning :-)

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2015 23:30

Ja, hvad vil du gerne vide?

Der er både negative og positive ting.

HorsePhotoHolic

Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

0
0
Svar på denne tråd

RayPowers
Forfatter: 
Dato:  15-11-2015 10:12

Det var for at høre, om der er en god atmosfære der uden snobber, og om man kan hjælpe hinanden. Skal man spørge igen og igen for at få ting lavet, som er gået i stykker f.eks. Bliver banerne holdt med at blive harvet osv. Foldene ser pt noget mudderet ud - men er nok ikke til at undgå med små folde på denne årstid. Men hvordan synes man fold-forholdene er. Min hest skal primært have det godt, men det skal også være til at holde ud for rytteren - mig :-)

0
0
Svar på denne tråd

De er springryttere
Forfatter: 
Dato:  19-11-2015 21:03

og har ofte stået spring i ridehus og på banen, som de ikke altid har været gode til at få flyttet uden for de fastlagte tidspunkter.. Altså der kan f.eks stå spring i en weekend selvom de er til stævne.

Boksene synes jeg var ret små da jeg kiggede, faktisk overraskende små i forhold til at stedet jo ikke er så gammelt endda og jeg troede man var begyndt at satse på større bokse.

Foldene er mikroskopiske, der er virkelig ikke meget mulighed for bevægelse for hestene der og tænker at de kan blive nødt til at lægge dem om ifm lovændringen omkring foldstørrelse. 20X40 er de i hvert fald ikke!! Mudder er svært at undgå i det område fordi der er tung lerjord og det er jo selvfølgelig kun mere håbløst når der er så mange heste på så lidt plads.

I forhold til turmuligheder er beliggenheden jo helt fantastisk.. Man kan komme i skoven uden at skulle på vej, og der er nem adgang til Marselisborgskovene og Vilhelmsborg.

Stemningen og hvorvidt man hjælper hinanden skal jeg ikke kunne udtale mig om, men det er ikke et sted jeg ville overveje som forholdene er nu i hvert fald.

Jeg køber aldrig en travhest igen men jeg elskede hende jeg havde over alt på jorden.

RIP Seven - 01.04.1990-26.05.2013

"Nothing tastes as good as skinny feels" - Kate Moss

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  19-11-2015 21:22

Tak for Jeres svar.

Jeg har nu indset, at vi har det vist godt nok, hvor vi er.

Det perfekte sted findes nok ikke uden, at det koster helt vildt.

Tit virker "græsset bare grønnere på den anden side".

Men tak :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider