og har ofte stået spring i ridehus og på banen, som de ikke altid har været gode til at få flyttet uden for de fastlagte tidspunkter.. Altså der kan f.eks stå spring i en weekend selvom de er til stævne.
Boksene synes jeg var ret små da jeg kiggede, faktisk overraskende små i forhold til at stedet jo ikke er så gammelt endda og jeg troede man var begyndt at satse på større bokse.
Foldene er mikroskopiske, der er virkelig ikke meget mulighed for bevægelse for hestene der og tænker at de kan blive nødt til at lægge dem om ifm lovændringen omkring foldstørrelse. 20X40 er de i hvert fald ikke!! Mudder er svært at undgå i det område fordi der er tung lerjord og det er jo selvfølgelig kun mere håbløst når der er så mange heste på så lidt plads.
I forhold til turmuligheder er beliggenheden jo helt fantastisk.. Man kan komme i skoven uden at skulle på vej, og der er nem adgang til Marselisborgskovene og Vilhelmsborg.
Stemningen og hvorvidt man hjælper hinanden skal jeg ikke kunne udtale mig om, men det er ikke et sted jeg ville overveje som forholdene er nu i hvert fald.