Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Erfaring med sadelmager Jan Guldborg
Forfatter: 
Dato:  30-10-2015 18:56

Hej HN'er

Er der nogle som har erfaringer med Sadelmager Jan Guldborg?

Anbefaler han kun Albion og Ideal sadler, som han selv forhandler, hvis ikke ens egen passer?

Hilsen Janni

Håber jeg får nogle flere år med min nye hest

Beyond True Comparison <3

9/4-2015 Next To Everything <3

R.I.P smukke pige <3

4/9-2013 Bell af Vodagergård <3

Hvil i fred min smukke pige

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa!!!
Forfatter: 
Dato:  31-10-2015 18:55

Han får kun?????? fra mig - har brugt ham gennem flere år og ingen andre får lov til at ordne min sadel. En mand som går meget op i sit fag og går ikke på kompromis på bekostning af hesten. Hvis sadlen passer rytterens rumpe men ikke hesten får du ham ikke til at lægge den på hesten. ??

Ved ikke om han anbefaler andre end albion og ideal da jeg har købt min ideal gennem ham. Det var ikke ham der anbefalede mig den - prøvede en venindes ideal og jeg var solgt og så var det nemt at købe den gennem ham når det nu var ham der skulle passe den til på Trunten. Men ring til ham - han er til at snakke med?

Mvh Kit

1
0
Svar på denne tråd

Helt enig med Kit
Forfatter: 
Dato:  31-10-2015 19:48

Jeg har brugt Jan i 5-6 år, og er yderst tilfreds. Jeg tror, det vil være svært, at finde dygtigere og mere erfarne sadelmagere end Jan. Han har sørget for sadler og øvrigt seletøj til Gardehusarkasernens 75 heste i mange år, og er ofte i England for at søge mere viden og erfaring. Han deltager også i konkurrencer med egne sadler med stor succes.

Du behøver ikke at bruge de sadler han forhandler, bare den kan tilpasses hesten, får du samme hjælp og service. Jan har desuden udvidet åbningstiden, så der er næsten ingen ventetid.

Med mindre, sadlen skal omstoppes, skal du ikke undvære sadlen. Du kører til Jan med hest og sadel, og det bliver klaret med det samme.

Det er betryggende, og meget bedre end at der kommer en mere eller mindre erfaren person og kikker på hest/sadel, og så tager sadlen med. Det er måske en helt anden person, som ikke har set sadlen på hesten, som justerer/omstopper.

sadelmagerjanguldborg.dk/ sadelservice%20og%20sadeltjek.html

Jan er også på Facebook. Sadelmager Jan Guldborg

2
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  31-10-2015 19:51

Tak for jeres erfaringer :)

jeg ringer til Jan mandag

Håber jeg får nogle flere år med min nye hest

Beyond True Comparison <3

9/4-2015 Next To Everything <3

R.I.P smukke pige <3

4/9-2013 Bell af Vodagergård <3

Hvil i fred min smukke pige

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa!!!
Forfatter: 
Dato:  31-10-2015 21:01

Der skulle ikke stå ??? Men i stedet

Mvh Kit

2
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider