Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Jungle med mobiltelefoner
Forfatter: 
Dato:  10-10-2015 10:12

Min mobil er desværre afgået ved døden i nat, heldigvis havde jeg en samsung Galaxy pocket liggende som jeg indtil videre må bruge, skærmen er bare alt for lille så jeg har problemer med at læse hvad der står og bliver dårligt når jeg bruger den.

 

Så en ny skal indkøbes, desværre er pengene meget små.

 

Jeg synes dog det er en jungle at finde rundt i.

 

Så hvad kan anbefaldes (og det nytter ikke at anbefalde nogen til flere tusinde kr.)

 


Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-10-2015 12:00

Jeg har en Microsoft Lumia 535 og det er en Ok telefon, og så er den billig

 

Kan fås hos Elgiganten for 689kr.

www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/ mobiltelefoner/NOK535BK/microsoft- lumia-535-smartphone- sort?scid=PRICECOMP_PRICERUNNERDK

 

Jeg ved ikke, hvordan den er at spille på osv, da jeg stort set kun bruger den som telefon og ikke så meget mere.

Da det er Microsoft styresystem, er der vist heller ikke så mange apps til som til Android og IOS.

Kameraet er udmærket og den er nem at finde rundt i


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke den
Forfatter: 
Dato:  12-10-2015 10:10

Jeg har faktisk haft lidt kig på den telefon, men ud af anmeldelserne kunne de se ud til at der er problemer med at hente app, så det tror jeg ikke jeg tør løbe an på.


Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 HTC one
Forfatter: 
Dato:  12-10-2015 13:41

Nu har jeg brugt jeg ved ikke hvor mange timer på at kigge efter ny mobil.

 

Mine krav:

Blitz (pga lommelygte)

mulighed for at hente apps

Gps

Bluetooth

et ok kamera

 

Jeg bliver ved med at falde tilbage til HTC one m8s og muligvis m9. Jeg ved at det er noget dyre, men må så afbetale.

 

Min gammel telefon ( som er en HTC one) er genoplivet fra døden, men har det ikke så godt med at oplade, så uanset hvad kommer jeg nok ikke udenom at købe en ny.

 


Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-10-2015 08:41

Det kan ikke evt være din oplader der giver dig problemer med at oplade? Det problem løb jeg nemlig ind i, men kæresten fiksede det ved at rode lidt med selve det stik der går ind i telefonen, så nu lader den fint igen. Jeg vil ikke anbefale nogen at pille ved deres oplader, men en ny koster i omegnen af 100 kr, og det er alligevel noget billigere end en ny telefon

0
0
Svar på denne tråd
 
 telefonen.
Forfatter: 
Dato:  14-10-2015 08:49

Nej, det er telefonene som der er noget galt med, jeg brugte samme opladere til samsung som til den gammel telefon.

 

Og jeg nyder at have en ny telefon som fungere 100% af tiden, det gjorde den gammel nemlig ikke.


Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider