Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

opstaldning i odense og omegen.
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 13:56

jeg ville bare lige høre om der er nogen der kender til nogle gode opstaldningssteder i eller omkring odense, da jeg regner med at flytte min pru til området engang i løbet af sommeren.

da det er en stor hest med krudt i kræver han en stald med rimelig loftshøjde, og gode mark forhold.

det må gerne være et sted med lidt selvpasning, men da jeg er studerende har jeg ikke tid til at komme i stalden 3 gange om dagen.

det skal være til at komme dertil med bus, og det skal være muligt at få dressurundervisning i nærheden.

er der nogen der kender sådan et sted i odense eller omegen?

jeg håber at der er nogen der kan anbefale et godt sted til min lille dreng, da jeg endnu ikke kender nogle hestefolk på fyn.

på forhånd tak nina og capri.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 14:01

Hvad med Dalumgård?

www.dar.rideklub.dk/

Det er da et kig værd ;-)

/DarkAngel

Gammelt kinesisk ordsprog siger; "Den der aldrig sover er altid vågen" :-P

0
0
Svar på denne tråd

dalumgaard
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 14:21

ved du noget om hvad det koster derude?

jeg kan ikke finde nogle priser eller noget om hvem der undeviser. men ellers lyder det godt.

maneg tak for savret forreten

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 15:30

Jeg ved desværre ikke noget om det..

Jeg har kun været derude et par gange, sådan en smuttur :-P

Men skal da se om jeg kan hitte nogle priser til dig ;-)

/DarkAngel

Gammelt kinesisk ordsprog siger; "Den der aldrig sover er altid vågen" :-P

0
0
Svar på denne tråd

opstaldning
Forfatter: 
Dato:  05-01-2006 10:23

Dalumgård har ikke det jeg vil kalde gode foldforhold!!!