Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anbefaling af opstaldning i Aalborg og omeg
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 14:38

Hej alle

Er der nogen der kan anbefale et godt opstaldningssted i Aalborg eller i nærheden?

Hvad koster det? Hvad indgår i prisen? Hvad skal man selv lave? Fortæl om dem, der har heste opstaldet mm.

Tak for hjælpen

Mvh. MM

0
0
Svar på denne tråd

Jamen...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 17:39
Der må da være nogen der har opstaldet hest i Aalborg eller omegn...
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 19:02

Rideklubben i Hjallerup er ved at bygge helt ny stald og ridehal, som skulle stå færdig til marts, og det bliver vist et ganske lækkert sted. Men det kan selvfølgelig godt være at det er for langt væk...

Hilsen Jannie

0
0
Svar på denne tråd

Der er rigtig mange
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 21:47

steder i og omkring Aalborg. Spørgsmålet er, hvor meget du vil ofre for det.

Mine to DV-ere står 15 km nord for Aalborg. Jeg giver 400 kr. om måneden som inkluderer havre, halm, wrap og selvfølgelig selve opstaldningen. Derudover kommer de på fold hver eneste dag.

Jeg skal selv sørge for tilskudsfoder og at muge ud. Vi har bane og er ved at få lavet en mindre hal, som vi kan ride i om vinteren.

Mvh

LIne

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 21:52

Okay Line. Det lyder meget interessant!

Står hestene i boks?

Er der godt med terræn?

Kunne jeg evt. få et tlf.nr. og adr., så jeg kan ringe, hvis det bliver aktuelt?

Mvh Madde

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 21:59
sendt dig en PB
0
0
Svar på denne tråd

Hej Line!
Forfatter: 
Dato:  07-01-2006 18:11

Du lyder som om du er stedkendt - jeg leder efter et sted til min haflinger, men det skal ligge mere sydpå (gerne tæt på universitetet). Der skal være bane og godt rideterræn og selvfølgelig masser af foldtid. Og så må prisen ikke være for pebret.

Kan du hjælpe mig? :-)

Mange hilsner fra Sine (hafferne Havanna & Aslan)
Shit happens!
... I just try not to step in it :)
0
0
Svar på denne tråd

Hej Sine
Forfatter: 
Dato:  07-01-2006 20:31

Hvis det skal være tæt på Universitetet, så ville jeg klart vælge Stald Rygaard, som nærmest ligger oppe for enden af Langagervej. De har ridehal, udendørs bane og fine stalde, og så har de (ihvertfald haft) verdens bedste underviser Line :-)

Jeg kender faktisk ikke prisen, men prøv at ring til dem - de plejer at have en præsentation her på HN.

Mvh

Line

0
0
Svar på denne tråd

Rygaard...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2006 20:16
Mht. Rygaard så er det et fint sted med hal og det hele. Der mangler dog noget godt rideterræn synes jeg.
0
0
Svar på denne tråd

Hej igen
Forfatter: 
Dato:  08-01-2006 20:17

Jeg kender til Rygård - de har haft kontaktet mig, da jeg søgte opstaldning herinde. Men det er lidt dyrt, synes jeg... Ihvertfald når man kun har en SU at leve på Desuden er der vel heller ingen muligheder for at ride tur deroppe, er der?

Mange hilsner fra Sine (med hafferne Havanna & Aslan)
Shit happens!
... I just try not to step in it :)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider